• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 993 62.2%
  • Nej

Röster: 604 37.8%

• Totala väljare
    1,597
Tycker det är ett fantastiskt släpp, gillar den starkt!

1000008665.jpg
1000008668.jpg
Håller med. Men gillar inte mesh så det är en no go för min del.

Är det bara jag som tycker det börjar bli för många olika färgkombinationer nu? Dessutom riktigt fattigt av Omega att köra på mesh.
Hur länge dröjer det innan det släpps en vit no-date? 😍

Ang. mesh är jag bara glad att de slutat med den gamla och utdaterade länken. En ny som inte är lika grov hade gjort mig glad, men jag är nog en minoritet som inte gillar den

Någon som är sugen på en iPhone med en integrerad SMP?
Good news!
1753286580151.png

They were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should...

Någon som är sugen på en iPhone med en integrerad SMP?
Good news!
1753286580151.png

They were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should...

Ska köpa två!
The Caviar James Bond "No Time to Die Edition" is limited to 007 units, of which one has been sold so far. The smartphone costs $49,000

Problemet med de där är väl lite samma som med kylskåp med touchscreens: teknologin blir snabbt omodern medans kylen/klockan lever vidare i många år till. Sen kan man ju undra vad som händer när klockan ska servas, blir man utan sin mobil i ett par månader då...?

Problemet med de där är väl lite samma som med kylskåp med touchscreens: teknologin blir snabbt omodern medans kylen/klockan lever vidare i många år till. Sen kan man ju undra vad som händer när klockan ska servas, blir man utan sin mobil i ett par månader då...?
Föreställer mig att dom som köper dessa antingen inte har den typen av bekymmer pga mycket pengar, eller så har dom pengarna just nu, men inte den typen av framförhållning/planering/konsekvenstänk.

Verkar som att en prisbump uppåt skett på de nya versionerna sedan orangea versionen 210.30.42.20.01.018/210.32.42.20.01.006 släpptes?

Tillbaka
Topp