• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
0BD23B02-A128-4E10-AA86-00A7ED7F957D.jpeg

Dykt upp andra frestelser,,
Någon sugen?
Svart smpc,3 månader gammal , absolut nyskick, med pushclasp
CB414D52-0D65-41D2-AE53-9C9520986D46.jpeg

Senast ändrad:
Det gör det egentligen inte men jag är grön inom det här med finare klockor så ju mer info desto bättre. Visste inte att en sådan fråga kunde få folk att känna sig stötta.

Aldrig fel att fråga. Kan ju vara kul att veta ursprunget om inte annat. De där klocknördarna kan vara rätt känsliga ibland... ;)

• Like
Reactions: ado
Aldrig fel att fråga. Kan ju vara kul att veta ursprunget om inte annat. De där klocknördarna kan vara rätt känsliga ibland... ;)
Det får man ju såklart. Men det har ju rått en viss diskussion kring att det ska vara "finare" med en svensksåld klocka, även om den omfattas av världsgaranti. Men visst, en del kanske gillar om det är en viss handlares stämpel på cert:et. ;)

Det gör det egentligen inte men jag är grön inom det här med finare klockor så ju mer info desto bättre. Visste inte att en sådan fråga kunde få folk att känna sig stötta.
Som nämnts så tror vissa att svensksålda är premium. När det egentligen är så att det inte spelar någon roll om den är uttagen av AD i Sverige eller Yemen. Samma garanti. Nu har du kanske lärt dig något nytt :)

Det gör det definitivt! De är nog redan skickade i ett pm till säljaren kan jag tänka mig. Eller hur @ado ;)
Det som är relevant för vissa är koko för andra. Tack @MasterChief för att du och andra som dig gör detta forum till vad det är. Inte alla som kommer ihåg att de också varit gröna en gång i tiden.

Förövrigt har jag bara positiva intryck från detta underbara forum. Tack för mig :)

Heads up innan jag lägger ut annons, jag kommer sälja mitt push clasp/"glielock" till SMPc. Har haft det några dagar på klockan men plasten sitter fortfarande kvar och kvitto från Jarl Sandin följer med.

Stulen bild, skickar egna sen när jag är vid det.

IMG_7593.JPG

Senast ändrad:
Heads up innan jag lägger ut annons, jag kommer sälja mitt push clasp/"glielock" till SMPc. Har haft det några dagar på klockan men plasten sitter fortfarande kvar och kvitto från Jarl Sandin följer med.

Stulen bild, skickar egna sen när jag är vid det.

IMG_7593.JPG

Jag har funderat på att införskaffa ett sådant. :) Bjuder på en cool bild:
ADBBEE8B-5E7B-41D5-88CC-267932DEAECB.jpeg

Tillbaka
Topp