Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
E den blå eller svart? Var är den uttagen?Dykt upp andra frestelser,,
Någon sugen? 3 månader gammal , absolut nyskick, med pushclasp
Vad spelar de för roll?Var är den uttagen?
Det är ju allmänt känt att om den är uttagen hos en svensk AD finns ett mytomspunnet premium som höjer andrahandsvärdet flertalet tusenlappar! Det är sen gammalt.Vad spelar de för roll?
Det gör det egentligen inte men jag är grön inom det här med finare klockor så ju mer info desto bättre. Visste inte att en sådan fråga kunde få folk att känna sig stötta.Vad spelar de för roll?
Det gör det egentligen inte men jag är grön inom det här med finare klockor så ju mer info desto bättre. Visste inte att en sådan fråga kunde få folk att känna sig stötta.
Det får man ju såklart. Men det har ju rått en viss diskussion kring att det ska vara "finare" med en svensksåld klocka, även om den omfattas av världsgaranti. Men visst, en del kanske gillar om det är en viss handlares stämpel på cert:et.Aldrig fel att fråga. Kan ju vara kul att veta ursprunget om inte annat. De där klocknördarna kan vara rätt känsliga ibland...
Som nämnts så tror vissa att svensksålda är premium. När det egentligen är så att det inte spelar någon roll om den är uttagen av AD i Sverige eller Yemen. Samma garanti. Nu har du kanske lärt dig något nyttDet gör det egentligen inte men jag är grön inom det här med finare klockor så ju mer info desto bättre. Visste inte att en sådan fråga kunde få folk att känna sig stötta.
Finns ju typ 50 andra frågor som är mer relevanta.Aldrig fel att fråga. Kan ju vara kul att veta ursprunget om inte annat. De där klocknördarna kan vara rätt känsliga ibland...
Finns ju typ 50 andra frågor som är mer relevanta.
Det som är relevant för vissa är koko för andra. Tack @MasterChief för att du och andra som dig gör detta forum till vad det är. Inte alla som kommer ihåg att de också varit gröna en gång i tiden.Det gör det definitivt! De är nog redan skickade i ett pm till säljaren kan jag tänka mig. Eller hur @ado
Hur många såna har du nu haft ?Hej igen allihopa
Slutat räknaHur många såna har du nu haft ?
Är det en blå, som jag vill minnas att du förespråkar?Slutat räkna
Yes!Är det en blå, som jag vill minnas att du förespråkar?
Min gamla 2531.80
Heads up innan jag lägger ut annons, jag kommer sälja mitt push clasp/"glielock" till SMPc. Har haft det några dagar på klockan men plasten sitter fortfarande kvar och kvitto från Jarl Sandin följer med.
Stulen bild, skickar egna sen när jag är vid det.
Köp mitt, 1150kr! Inga repor eller hairlines eftersom plasten sitter kvar och knappt använt.Jag har funderat på att införskaffa ett sådant. Bjuder på en cool bild:
Jag gav 1695 inkl montering/justering som referens
Har redan beställt ett..
Ok!Har redan beställt ett..
Varför säljer du det?
försökte använda det för att både jag o tjejen skulle kunna använda klockan men det visade sig att våra handleder skiljer för mycket!Varför säljer du det?
Blev det inge bra?
Jag justerar varje dag nåt hack. Skulle aldrig vilja vara utan...försökte använda det för att både jag o tjejen skulle kunna använda klockan men det visade sig att våra handleder skiljer för mycket!
Inget för Speedyn ? Är det inte samma clasp som dom har till den ?försökte använda det för att både jag o tjejen skulle kunna använda klockan men det visade sig att våra handleder skiljer för mycket!