• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ah, den känns alltså bättre på typ alla sätt?
Trevligt. Den är mycket fin, men jag stör mig lite på prishöjningarna. Först skulle de ha typ 44kkr, sen 46, sen nu 51kkr...
Kanske bäst att köpa lätt begagnad isåfall.
Japp jag tycker verkligen den känns bättre på alla sätt.
46 var väl list när den släpptes? 51 tkr kanske är lite i överkant kan jag hålla med om. Synd att de inte bundlar den med gummit. Lätt beggat går de för 35-40tkr. Har man bra relation till AD eller är bra på att förhandla går det nog fortfarande göra ok deal på nytt oxå..
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Japp jag tycker verkligen den känns bättre på alla sätt.
46 var väl list när den släpptes? 51 tkr kanske är lite i överkant kan jag hålla med om. Synd att de inte bundlar den med gummit. Lätt beggat går de för 35-40tkr. Har man bra relation till AD eller är bra på att förhandla går det nog fortfarande göra ok deal på nytt oxå..
Lätt begagnat för 35-40 låter som en bra deal. Får bli något sådant isåfall!
 

Hamahang

Omega
Gillade verkligen min smp-c..
Men håller med alla att den nya verkligen är att lyft på många plan. Men jag tycker dem upplevs annorlunda. Den äldre är mer diskret medan den nya sticker ut och vill synas.

Kör på den nya! :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Gillade verkligen min smp-c..
Men håller med alla att den nya verkligen är att lyft på många plan. Men jag tycker dem upplevs annorlunda. Den äldre är mer diskret medan den nya sticker ut och vill synas.

Kör på den nya! :)
Ja, trevligt med något nytt också. Har ju haft den gamla, saknar den något enormt men ska jag göra ett stort köp igen får det ju bli den nya!
Kanske blir sparmålet då...
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Denne er summer watch numero uno. :)

61313785_202177497415797_439789044267071316_n.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Ni som testat SMPc och den nya SMPc, hur mycket bättre än den nya? Värt o vänta ett tag till och spara ihop ca 10-15k till istället för att köpa den gamla jag hade innan?

Har haft alla ref av seamastern och säger som de andra, den nya är bättre på alla plan. Säger bara MASTER CHRONOMETER och nya tavlan poppar som bara den i solen. Helt enkelt en grym klocka:)
 
Topp