Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cirka 3 laxNoen som vet hva gummit til nya Seamastern koster å kjøpe løst?
Grymt fin, men jag förstår att du vill ha en smp
Jag håller med. Jag gillar verkligen kronografer, men en dykare med kronograf känns lika fel som en dykare utan vridring (ja Tudor BB 36, det är dig jag pratar om!)Jag vet inte varför men jag jag har så fruktansvärt svårt för seamaster krono, av någon anledning känns det bara helt fel
Instämmer med den liknelsen!Jag håller med. Jag gillar verkligen kronografer, men en dykare med kronograf känns lika fel som en dykare utan vridring (ja Tudor BB 36, det är dig jag pratar om!)
Då va man tebax. Fick bli den blå denna gången. Hade den svarta tidigare men den blå är mycket mysigare
Då va man tebax. Fick bli den blå denna gången. Hade den svarta tidigare men den blå är mycket mysigare
JA, det är absolut den generella uppfattningen i denna tråd iaf.Är den nya SMP:n värd den extra storleken?
Är den nya SMP:n värd den extra storleken?
Ja!Är den nya SMP:n värd den extra storleken?
Alltid bra o klämma först innan man köper. Har lärt mig det den hårda vägen.Tackalla för svaren! Kanske blir en roadtrip till Sundsvall för att klämma och känna på en innan man köper
Jo tack, jag med! heh...Alltid bra o klämma först innan man köper. Har lärt mig det den hårda vägen.
Trevligt, verkligen fin.
Får jag fråga om den beställts nu, med hyfsad leveranstid?
Har nämligen beställt en, men kan inte ens få besked om när den kan tänkas dyka upp.
Rydbergs... Enligt uppgift kan inte Omega komma med något besked. Tålamod är inte min starkaste gren.Vart har du lagt beställningen? Köpte en på bergströms 2 veckor sedan, fanns på lager
Magisk, börjar bli riktigt sugen att hugga en till sommarenHar haft många varianter av seamaster men denna är magisk!
Klart du ska ha en Seamaster på sommaren. Mitt i vintern gör den väl ingen nyttaMagisk, börjar bli riktigt sugen att hugga en till sommaren