• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

Pelarn

Patek
2-Faktor
E4F560EF-636A-476B-8B76-438A83567E5B.jpeg
 

Hamahang

Omega
Tack för input grabbar.
Den nya har växt på mig under dagen....har svårt att beskriva det men de är fina på olika sätt..
Nya känns mycket större trotts att den bara är 1mm större och har fler detaljer...känns mer påkostad.
Men äldre smpc sticker inte ut på samma sett, lite mer diskret men ändå helt perfekt.
Känns som två olika klockor.
Det får bli smpc som får lämna.
Tack :)
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Ingen her som vet om gummibåndet til nya seamaster finns på lager nånstans i Stockholm eller har et de kan tenke seg selge? (Betaler bra :D:rolleyes:)
Kollade med Franks, men dom troe inte det kommer inn på en månad og skulle hatt et innan jag åner bort i början av neste vecka. :(
 

Hamahang

Omega
Jag tror inte att alla som kan bära upp den äldre smp-c kan bära upp den nya. Trotts att den nya bara är 1mm större upplever jag att den bärs mycket större. Jag älskar bägge på olika sätt, men tror att man borde testa innan köp om man är osäker på storlek. ;)
 
Senast ändrad:
Topp