Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja...klockan hos @martaSM30 är väl snudd på macho jämfört med din.
Låt denna dag aldrig ta slut
Ångrar mig redan, hur ska jag palla det här.....? Men jag har inget val, så är det bara.Oufgh... Då var man anmäld i år igen. Men i år är de riktigt j-vla illa. Äppel klocka en hel månad..... =?
TopSecret! Klassisk rulle...Glöm inte nu, det finns få saker som är värre än en lavett av Batman. Men dom finns
Easy... med en snygg Certina DS! Vi får stötta varandra den nämaste tiden broder!Efter att ha stått på sidlinjen några år och betraktat OWGM tänkte jag nu delta.
För att utmana mig själv lite så valde jag en klocka jag inte tror jag burit på närmre ett år. Detta var min första klocka jag köpte, som jag var OWG med i några år. Ända sen jag har köpt lite roligare klockor så har den för det mesta legat i lådan, men nu får det vara dags att bära den igen. Så! En månad med min första flamma, hur svårt kan det vara?
Får leverans i veckan av en annan klocka…. Kommer behöva all stöttning!Easy... med en snygg Certina DS! Vi får stötta varandra den nämaste tiden broder!
Vem sa att det skulle va lätt? Jag tänker hålla ett öga på Dig....Får leverans i veckan av en annan klocka…. Kommer behöva all stöttning!
Nu kan du stänga!Är det ok för alla om vi låser den här tråden och fortsätter i OWG-tråden?
Jag är i samma sits...Får leverans i veckan av en annan klocka…. Kommer behöva all stöttning!