Det skulle vara för din skull men jag tror inte det skulle vara så bra för min hälsa, har ångest att bara läsa här i trådenVälkommen in i galenskapen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skulle vara för din skull men jag tror inte det skulle vara så bra för min hälsa, har ångest att bara läsa här i trådenVälkommen in i galenskapen!
Vad ska du bära?Haha har jag förstått det rätt, bära samma klocka 31 dagar på raken??? Haha ni är fan sjuka
Känns som att det är en plopp som ska bäras i detta fall.Vad ska du bära?
Da har du alt å vinne ved å delta. "Gnisten" for klokkeesken kommer garantert 1. april.Ni som varit med tidigare år – hur påverkar detta intresset? Jag har själv tappat lite gnistan för klockor. Tidigare kunde jag byta klocka tre gånger om dagen. Nu kan det gå ett par veckor utan att jag reflekterar över klocklådan
Tvärt om för min del. Så jäkla gott att få börja byta klockor hej vilt igen "som vanligt" 1a AprilNi som varit med tidigare år – hur påverkar detta intresset? Jag har själv tappat lite gnistan för klockor. Tidigare kunde jag byta klocka tre gånger om dagen. Nu kan det gå ett par veckor utan att jag reflekterar över klocklådan
Första året jag var med så dödade detta klockintresset rätt hårt. Gillar fortfarande klockor men köper och säljer mindre. Byter mer sällan.Ni som varit med tidigare år – hur påverkar detta intresset? Jag har själv tappat lite gnistan för klockor. Tidigare kunde jag byta klocka tre gånger om dagen. Nu kan det gå ett par veckor utan att jag reflekterar över klocklådan
Exakt, svetten lackar inför beslut här hemma. Vet fan inte vad jag ska bära?Här trodde man av nån anledning att man hade flera dagar på sig att byta.. sen kom man på att februari är 28 dagar
Nu har man anmält sig med en citizen, så ingen återvändoExakt, svetten lackar inför beslut här hemma. Vet fan inte vad jag ska bära?
Jag tror som du. Det var iaf så jag upplevde det sist gång jag var med för två år sen. Man får känna lite längtan efter andra klockor som man annars bara kan gå och ta på sig när man känner för det. Sen den förste april så är det ju som julafton!Jag skulle säga såhär, ni som tror att OWG dödar klockintresset, snarare tvärtom, det stärker det och man uppskattar mycket mer sina klockor man har i samlingen. Sedan är det sunt beteende anser jag att inte byta hela tiden, lite som KBT Lycka till alla!
Haha ja så är det väl! Men under owgm får du inte ta av den förutom "under kortare stunder". Gäller att passa på!Jag har ju klocka jämt, dag som natt, så jag avsåg väl i frihet att välja vilken snarare. Att se klocklöshet som frihet låter ju helt rubbat