• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2024 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

roosterman

G-shock
2-Faktor
Har väl inget val 😅

1708619699418.png



Edit: Jo det har jag.
IMG_3639.jpeg
Passa värmen bara👍🙂
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Fast vet ni vad.... Nu får ni kasta in er i den officiella OWGM-tråden istället😀
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Boett och bandbyte går blixtsnabbt.
Frågan är om man skall ha grön eller rosa tavla?

För anmälan är det lite otydligt vad det är för märke och ref
Kanske @Highvalley kan hjälpa till?
image.jpg
9BA887BD-A876-4A1B-8F37-97620A02B812.jpeg
Jag försökte googla lite men lyckades inte lösa mysteriet. Något statligt som fyllde jämnt 2012 verkar det väl som iallafall. Vem som tillverkat har jag ingen aning om.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
In i rätt tråd nu innan jag väcker Batman 😘
1708891315821.gif
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Gör ett nytt försök! Breitlingen jag tänkte köra med, är inte så bra alternativ, kom på att den går lätt sönder, hade använt den någon gång, och slagit i kronan så verket gick sönder!

EBELNS länk känns lite för klumpig dessvärre, ZENITH klockan renoverade jag upp här i somras, så den tar jag också det lilla lugna med!

IMG_2710.jpeg


Så det blir någon av dessa klockor! Skulle kunna göra det riktigt svårt att vara OWG, men det får fan i mig räcka att bara köra med en klocka under en månad. Att vara utan datum skulle jag bara bli desorienterad av tror jag…

IMG_2949.jpeg
IMG_2950.jpeg


Just nu lutar det åt någon av dessa två!

IMG_2952.jpeg
IMG_2951.jpeg
IMG_2953.jpeg
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Gör ett nytt försök! Breitlingen jag tänkte köra med, kom jag på att den är inte så bra allternativ! Kom på att den går lätt sönder, hade använt den någon gång, och tryckt in kronan så verket gick sönder!

EBELNS länk känns lite för klumpig dessvärre, ZENITH klockan renoverade jag upp här i somras, så den tar jag också det lilla lugna med!

IMG_2710.jpeg


Så det blir någon av dessa klockor! Skulle kunna göra det riktigt svårt att vara OWG, men det får fan i mig räcka att bara köra med en klocka under en månad. Att vara utan datum skulle jag bara bli desorienterad av tror jag…

IMG_2949.jpeg
IMG_2950.jpeg


Just nu lutar det åt någon av dessa två!

IMG_2952.jpeg
IMG_2951.jpeg
IMG_2953.jpeg
Vi har flyttat till den officiella OWG-tråden, häng med! ⬇️
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Vi har flyttat till den officiella OWG-tråden, häng med! ⬇️
Bra att du vallar in folket i rätt fålla
IMG_4304.gif
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
2650BDA3-1558-451C-AD17-9C79143A88E7.jpeg

Ja men det går ju inte att låta bli OWG March. Jag tråkkör med min favoritklocka. Så får det bli. Snart kör vi!
Välkommen in i värmen! Värmen hittar du dock här ⬇️
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Välkommen in i värmen! Värmen hittar du dock här ⬇️
Tack! Jag tittade in där också :)
 
Topp