Cool Miami Vice-vibb. Men blir nyfiken på vad kopplingen till Bond är?Snyggt! Kikade på den faktiskt, men jag har istället denna på ingång
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool Miami Vice-vibb. Men blir nyfiken på vad kopplingen till Bond är?Snyggt! Kikade på den faktiskt, men jag har istället denna på ingång
![]()
Det är Licens to kill klockan från deras 2020 Bond collection. Så det är en mix av att dom härjar i Florida och att skurken har en leguan som ska ha varit inspiration till bandet. Lite långsökt kanske men men..Cool Miami Vice-vibb. Men blir nyfiken på vad kopplingen till Bond är?
Hur ser tävlingsledningen på ”pulsmätare med GPS och tidtagning” (som jag måste köra vid löpträning) under OwgMarch? Är det lagligt att använda eller skjuter man ut sig då? @Berns
Hur ser tävlingsledningen på ”pulsmätare med GPS och tidtagning” (som jag måste köra vid löpträning) under OwgMarch? Är det lagligt att använda eller skjuter man ut sig då? @Berns
En sån här ful sak kan knappast definieras som klocka. Mer ett mätinstrument. Förresten är jag anmäld nu när jag postat i tråden?Hur ser tävlingsledningen på ”pulsmätare med GPS och tidtagning” (som jag måste köra vid löpträning) under OwgMarch? Är det lagligt att använda eller skjuter man ut sig då? @Berns
Jodå, den där är minst lika snygg som en G-shockEn sån här ful sak kan knappast definieras som klocka. Mer ett mätinstrument. Förresten är jag anmäld nu när jag postat i tråden?
![]()
Klockan är snart kvart i Z!Funderade lite på att vara med en stund med en ds. Kanske den enda klockan som hade funkat då den funkar på länk(ar), läder i olika färger och olika tropic gummin.
![]()
Men har de senaste åren inte gått en månad utan klockköp och kan ju inte låta bli att prova eventuella nyförvärv.... så jag hoppar nog i år men önskar alla galningar lycka till!
Wow! Den där var riktigt cool! Är dom svåra att få tag på? Jag har ingen koll på Certina.Funderade lite på att vara med en stund med en ds. Kanske den enda klockan som hade funkat då den funkar på länk(ar), läder i olika färger och olika tropic gummin.
![]()
Men har de senaste åren inte gått en månad utan klockköp och kan ju inte låta bli att prova eventuella nyförvärv.... så jag hoppar nog i år men önskar alla galningar lycka till!
Hahahah, jag har fortfarande inte bestämt mig för vad. Men kan bli Sub bara för att jag ska kunna fota till IGVi får snart byta namn på detta event till One PLASTIC Watch Guy March. Nån som ska ha på sig en riktig klocka?![]()
Jag undrar om inte dessa kommer att accepteras som klockor så småningom.Då var det avgjort, får då tyvärr bli garmin i Mars.
Kan vara bra med lite stål-detox.
Då kvalar du in i den hårdast gruppen - plasklockegänget. Bra val!Då var det avgjort, får då tyvärr bli garmin i Mars.
Kan vara bra med lite stål-detox.
Se till att inte göra det så enkelt för dig i år!![]()
Hur svårt kan det vara? Att bestämma vilken klocka man skall använda en månad.Enkelt . Ta en i högen av sina och sen bara köra. Inte köpa någon extra enkom för OWG 2021! Förra året var det ...![]()
denna som följde mig en månad. Självklart kommer jag var med även i år med något annat från mina lådor. Ha,re bra// //![]()
Dubbelbottnad fråga ! Utveckla frågeställningen ....//Se till att inte göra det så enkelt för dig i år!![]()
Problemet är att det är inget som är enkelt. Ombyte förnöjer!Se till att inte göra det så enkelt för dig i år!![]()
Låt mig välja klocka åt dig i år!Dubbelbottnad fråga ! Utveckla frågeställningen ....//![]()
Det är ju helt sant haha!Problemet är att det är inget som är enkelt. Ombyte förnöjer!
Dvs inte ha en R.... adhusklocka på sin arm ! //Problemet är att det är inget som är enkelt. Ombyte förnöjer!
Köpa en plojklocka och köra en månad är en annan sorts utmaning (kanske inte lättare dock) än att ta en ur den ordinarie rotationen och försöka comitta till den en hel månad.Det är ju helt sant haha!
Och vem har sagt det ? //Låt mig välja klocka åt dig i år!
Åka på sol och dyksemester med en Seiko i en månad, det gills knappt.![]()
Jag hade en viss gnutta humor i mitt inlägg men det gick inte fram. Självklart är allt en utmaning, jag valde en Swatch förra året för att det var roligt och den har jag kvar och använder fortfarande ibland.Köpa en plojklocka och köra en månad är en annan sorts utmaning (kanske inte lättare dock) än att ta en ur den ordinarie rotationen och försöka comitta till den en hel månad.
Det blir lite mer på riktigt då. Ifall man tänker sig att man skulle bli OWG på riktigt tror jag det är få som skulle välja en swatch eller G-shock.
Jag retades bara lite med dig Lesa, det förstod du säkert.Och vem har sagt det ?