• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Hmmm, plockade ju upp en lattjo Casio för en femhunka på tratten som kändes gjuten för uppdraget men igår kväll så petade jag ihop denna och nu vet jag inte längre...

Sitter som en smäck på handleden, redan fått märken, Quartz, grym lume och så får jag en påminnelse om hur jäkla dålig jag var förra året med detta bandet på :p
6CFFBEDC-16FC-4FB6-B264-35A5D936A559.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Jorå. Mars kommer jag klara av 😀
Hittade lite natos + beställt 2 tropic band.
Grått nato passade dock inte så bra, blev för blekt på något vis. Sorry @Staafen
945C0139-EA07-4175-A150-B3CAFE2A13D0.jpeg


Chefen reagerade positivt på nyköpet så nu ska jag övertala honom att köpa en SPB (han har en äldre SPB som han tycker är för stor). Han nämnde dock att han vill sälja sin Squale 1521 (svart tavla) först så om någon är intresserad av en sådan så hör av er så ska jag övertala honom 😃
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jorå. Mars kommer jag klara av 😀
Hittade lite natos + beställt 2 tropic band.
Grått nato passade dock inte så bra, blev för blekt på något vis. Sorry @Staafen
945C0139-EA07-4175-A150-B3CAFE2A13D0.jpeg


Chefen reagerade positivt på nyköpet så nu ska jag övertala honom att köpa en SPB (han har en äldre SPB som han tycker är för stor). Han nämnde dock att han vill sälja sin Squale 1521 (svart tavla) först så om någon är intresserad av en sådan så hör av er så ska jag övertala honom 😃
Övertala chefen att vara med i owgmarch. Om han inte är medlem på KS så får han posta på Instagram istället.
 
Topp