Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kombinerat med vit månad så kan det behövasFinns jourtelefon om man skulle bryta ihop?
Jodå, det vet jag allt! Köpt det självdu råkar inte veta varifrån det tropiska gummit kommer? Söker ett 18mm till min Timex
Come on! Den där är ingen utmaningOm inget nytt ramlar in blir de slita av plasten på denna NOS Timex den 1 Mars 2021
![]()
![]()
Grymt sugen framför allt då det är acrylglas mmmm patinaCome on! Den där är ingen utmaningsjukt bra, förutom att bada med...
Den sägs rycka bort allt hår på armarnaGrymt sugen framför allt då det är acrylglas mmmm patina
Problemet är väl badande/dushandet. Jag tar ju steget längre... tar inte av mig klockan alls under marschen. Vågar man köra ändå?![]()
Haha!4 sidor på en dag i uppsnack , undrar hur många det blir när vi börjar....?.
Det räcker med en gastkramande utmaning åt gången.Kombinerat med vit månad så kan det behövas![]()
Haha. Hade samma tanke, att konstant bära klockan 24/7 hela månaden.Grymt sugen framför allt då det är acrylglas mmmm patina
Problemet är väl badande/dushandet. Jag tar ju steget längre... tar inte av mig klockan alls under marschen. Vågar man köra ändå?![]()
Jag kan avslöja att jag överlåtit till @Denke att välja klocka åt mig.
Något som han själv styr upp. Alltså inget av mitt gamla lump.
Det blir en utmaning för mig.
Glhf @Berns!Allt är förberett...det kommer ett bud hem till dig den sista februari. Med ett paket du får öppna den 1:a mars.![]()
Haha. Hade samma tanke, att konstant bära klockan 24/7 hela månaden.
Du kan låna min Inex annars.
![]()