• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ur och Penn!?!?

Tråkig attityd, folket som köper dessa klockor behöver ju inte riktigt veta att dom efterliknar just rolex. Kan ju faktist vara så att köparna köper klockan för att den ser bra ut.

Jo de e sant. Men med tanken på storleken av företaget kontra landet Sverige i storleken
Så är vi nog tyvärr inte mer än en fis i rymden :(

29EAD2E1-8A87-418C-98EE-599DD217A4FC.jpeg
2792B580-79A4-4FE7-BBE6-D0CA1B5346E6.jpeg
Gillar ur och Penn, det är en klock affär för folket. Köpte precis denna för 799kr fick den inslagen och allt, jefla trevlig dam i kassan dessutom. Har redan badat fanskapet i öl och GT.

@Parabellum :D

29EAD2E1-8A87-418C-98EE-599DD217A4FC.jpeg
2792B580-79A4-4FE7-BBE6-D0CA1B5346E6.jpeg
Gillar ur och Penn, det är en klock affär för folket. Köpte precis denna för 799kr fick den inslagen och allt, jefla trevlig dam i kassan dessutom. Har redan badat fanskapet i öl och GT.

@Parabellum :D
Grymt! Jag hade exakt en sådan i 10 år, den överlevde allt jag utsatte den för i kl lumpen. Bytte varken batteri eller packningar under den tiden.

Gammal tråd men Urk&Pina förtjänar lite oförtjänt uppmärksamhet.

Vad är det för ena skojare egentligen?! Går förbi minst tre, fyra stycken butiker varje dag och alla skyltar utan uppehåll om TOTAL UTFÖRSÄLJNING!, ALLT SKA BORT! SISTA CHANSEN!! (om det ändå vore så väl..). Månad ut och månad in.

Är det ens lagligt? Var är Konsumentverket? Var är högafflarna? Var är någon?!

Skandal! Lurendrejeri! Luffare!!

Mycket hat mot Ur&Penn, se det mer som en början in i klockvärlden!

Hatar ni Björnligan också för att det inte är riktig hockey?

Asså shit jag gjorde ett stort misstag när jag gick till Ur och Penn för att få dem att korta min länk. Kostar ju hälften av vad det gör hos min lokala urmakare. Kvinnan i kassan tog klockan, bankade skiten ur den konstant i typ 3 minuter utan någon framgång och sa sedan att hon inte kan göra det så jag fick tillbaka klockan, beställde verktyg för att göra det själv istället och på vägen hem märkte jag att sidan var repad. Helt ny klocka också, kan inte ha varit jag. Blir förbannad på henne, asså vafan, säg bara direkt att du inte kan.

Visst, det är väl mitt misstag också, att gå till Ur och Penn men nu har jag lärt mig min läxa iallafall.

image.jpg
Vad hände med detta, fick du nya länkar eller så?

Tillbaka
Topp