• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uret Vintage

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
DW6900MS skrev:
Det är precis den frågan jag ställer mig.
Visst, det är inge värstingklocka på något sätt men en snabb tvätt med YES eller liknande hade ju gjort susen.
Vad tror ni, ska jag slå till? Gillar verkligen klockan och fullcert är inte fel.
Prutmån?

Grym.klocka! Personligen tycker jag att det är dyrt. Sålde en i bra skick 42mm från 2005 med svart tavla för ett tag sedan för 9000:-, iofs bara klockan, inget annat. Jo ett läder med viklås också. Det kanske är en annan modell eller mycket senare, vad vet jag...

IMAG1339.jpg
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
DW6900MS skrev:
Det är precis den frågan jag ställer mig.
Visst, det är inge värstingklocka på något sätt men en snabb tvätt med YES eller liknande hade ju gjort susen.
Vad tror ni, ska jag slå till? Gillar verkligen klockan och fullcert är inte fel.
Prutmån?


Det känns dyrt. Ska det vara stålfisk för det priset så får det allt vara Pro 2 länken. Sen får den ju gärna vara lite fräschare också.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Zed skrev:
DW6900MS skrev:
Det är precis den frågan jag ställer mig.
Visst, det är inge värstingklocka på något sätt men en snabb tvätt med YES eller liknande hade ju gjort susen.
Vad tror ni, ska jag slå till? Gillar verkligen klockan och fullcert är inte fel.
Prutmån?


Det känns dyrt. Ska det vara stålfisk för det priset så får det allt vara Pro 2 länken. Sen får den ju gärna vara lite fräschare också.


Hmm, gäller att hitta en bara. Vill egentligen ha svart tavla också. Bör kanske ha is i magen.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
DW6900MS skrev:
Det är precis den frågan jag ställer mig.
Visst, det är inge värstingklocka på något sätt men en snabb tvätt med YES eller liknande hade ju gjort susen.
Vad tror ni, ska jag slå till? Gillar verkligen klockan och fullcert är inte fel.
Prutmån?
Jag tycker att det är just den vita tavlan som gör det med denna. Förvisso har ju jag redan ett Bratte med svart.
Hade gärna sett den andra länken och en rengöring för pengarna som de begär.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Rber skrev:
DW6900MS skrev:
Det är precis den frågan jag ställer mig.
Visst, det är inge värstingklocka på något sätt men en snabb tvätt med YES eller liknande hade ju gjort susen.
Vad tror ni, ska jag slå till? Gillar verkligen klockan och fullcert är inte fel.
Prutmån?
Jag tycker att det är just den vita tavlan som gör det med denna. Förvisso har ju jag redan ett Bratte med svart.
Hade gärna sett den andra länken och en rengöring för pengarna som de begär.

Jag letar nog vidare...
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Akta er för denna:
http://www.uretvintage.se/rolex-submari ... 19037.html

En polare köpte den men skickade tillbaka den med avseende på "repan" på nedre högra bandhornet. Den är INTE liten. Rob Engström rekommenderade utbytesboett så det indikerar väl hur stor den är... Dock full refund som tur var.

Jag vill alltså framhäva att de tycks ha ett mycket tvivelaktigt sätt att bedöma skicket på klockorma
 
Varför fotograferas klockorna mot en så pass ljus bakgrund ? Inte helt lätt att bedöma skicket med de bilderna som utgångspunkt. Trist med repan, Gavve. Det ser ju rätt beskedligt ut på bilderna, så jag förstår din väns besvikelse när han fick hålla klockan i handen. :|
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Har försökt men deras bud låg runt 20% lägre än vad jag fick på Blocket. Smidigt sätt att göra affärer men jag tyckte inte det var värt det. Att köpa därifrån har jag inte testat.
 
Topp