• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urmakare i Malmö

Hej!
Är det någon som vet en bra urmakare i Malmö med omnejd? Brukade gå till Antikurmakaren men de har bommat igen. Känner till Bergströms och HUKE såklart men letar efter nån som kan göra småfix.
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Jo jag har sökt på forumet men inte hittat nåt aktuellt. Antikurmakaren gjorde småfix utan att ta betalt ibland. Är inte det att jag är ute efter att få service gratis men det kändes personligt och det är det jag saknar.
Du citerade nog fel inlägg :) jag svarade med att det inte framgick så mycket i den sökningen. Alltså är även jag lite intresserad av din frågeställning.
 

Clemons

Rolex
2-Faktor
När jag träffade @McGyver sist nämnde han att antikurmakaren hade öppnat igen men jag har inte kollat närmare. Annars är Niklas på nyss nämda Sjöbackens mitt tips.

Kan någon bekräfta detta?

Kan Sjöbackens ur rucka och fixa klockor som inte finns i deras sortiment? Googlar man det kommer det ju upp som Stjärnurmakarna?
 

GurraJ

Breitling
2-Faktor
Har alltid fått superbra service på Sjöbackens, rekommenderas starkt (och just nu får dom väldigt gärna ringa och säga att SPB213 har kommit in) :)
 
Topp