Luke Dalton
Basic
Hej
Någon som handlat via Urverket.nu?
Funkar? Seriöst?
Referens?
Tack
Någon som handlat via Urverket.nu?
Funkar? Seriöst?
Referens?
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har köpt en Winder av dem, och det var inga problem alls.
/Johan
Rating A är inte så bra. Finns ju AA och AAA. Bara AB kan för övrigt få AAA.Hemsidan känns sisådär...
Som China säger finns ingen info om bolaget mer än att de har rating A från soliditet...
Personligen skulle jag inte handlat där.
Rating A är inte så bra. Finns ju AA och AAA. Bara AB kan för övrigt få AAA.
Vill också påängtera att det bara finns B och C också. Där C är "ge för fan ingen krita". Och B är kredit mot säkerhet. A är enligt mig inte bra. Men det är ju bara ett instrument att använda. De kan ju vara bra även om de har lite dålig rating. Jag har ju bara B Men då är företaget nystartat utan några officiella siffror inlämnade.Helt korrekt, det är jag mycket medveten om.
Det jag konstaterade var att det är den enda infon som finns om bolaget: Just att de har rating A.
Skrev inte att det var varken bra eller dåligt.
Vet du vilket företag som driver Urverket.nu?
Av sidfoten på min orderbekräftelse framgår att det är Acticap AB som ligger bakom urverket.
Länk till ytterligare information om Acticap: Activap AB
Som sagt var; inga problem för mig när jag handlade av dem för några månader sedan.
/Johan
Men tar det inte ex antal år innan man får AA eller AAA? Det är väl något som man får arbeta upp genom att en bra kreditvärdighet under flera år? Eller är jag ute och cyklar?
Helt riktigt! svårt att få, och lätt att bli av med, många parametrar som ska stämma in när kreditvärderingsinstituten ringer och vill "gratta" och sälja på en, en skitbok som ingen har nytta av och så ett diplom att hänga på väggen
Har själv erfarenheten av att driva ett företag med trippel A i 12 år nu (så fick jag det sagt)
Fint, min bil har brakat ihop, kan jag ringa dig
Kan vi inte träffas över ett flak fulöl först och se om tycke uppstår?
Svartlistad i min bok. Kommit i kontakt med två ur från herrn och båda var fulmeckade med amatörmässigt utförd taveltvätt med tillhörande repor och verk som var felihopsatta. Tillfällighet och otur? Han nekar och detta har redan varit uppe för diskussion men ville nämna det igen.
Svartlistad i min bok. Kommit i kontakt med två ur från herrn och båda var fulmeckade med amatörmässigt utförd taveltvätt med tillhörande repor och verk som var felihopsatta. Tillfällighet och otur? Han nekar och detta har redan varit uppe för diskussion men ville nämna det igen.
30 dagars garanti?.. säljer ni tubsockor eller?
Precis, här en ny Planet Ocean med ett 8500 verk! 30 dagarnas garanti.Tänkte säga att de förmedlar begagnade produkter tills jag upptäckte att de har flera nyuttagna klockor. Hur resonerar de då???
Det kanske är en 30 dagars nöjd-kund-garanti30 dagars garanti?.. säljer ni tubsockor eller?
30 dagars garanti?.. säljer ni tubsockor eller?