S
Staafen
Guest
Tycker du att jag ska vara med i år @Berns? Vågar man?Nästa vecka börjar upp-pratet inför owgmarch 2020. Äntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du att jag ska vara med i år @Berns? Vågar man?Nästa vecka börjar upp-pratet inför owgmarch 2020. Äntligen!
Klart du ska vara med. Det ska bli ett nöje att se dig njuta av en klocka under hela månaden.Tycker du att jag ska vara med i år @Berns? Vågar man?
Låt mig sova på saken haha! Det skulle vara riktigt roligt att vara med.Klart du ska vara med. Det ska bli ett nöje att se dig njuta av en klocka under hela månaden.
En Rolex Sub eller Omega SMP is what you need.Är gärna med men känner att det kräver viss eftertanke. Klockan ska passa både till kostym och t-shirt. Den perfekta klockan vore Speedy på länk men då jag sålde den nyligen så kanske jag måste skaffa en ny innan mars
Dammit, dyrt att vara med på KSEn Rolex Sub eller Omega SMP is what you need.
Haha, du har ju haft en speedy. Så en SMP ska vara lugnt.Dammit, dyrt att vara med på KS
Hmm, tycker mitt klockberoende gått överstyr. Jag är gärna med.
Men får man byta länk/band så länge det är samma klocka?
Bara att köra på någon trevlig vintage isåfall. En sub eller smp är ju rätt tristÄr gärna med men känner att det kräver viss eftertanke. Klockan ska passa både till kostym och t-shirt. Den perfekta klockan vore Speedy på länk men då jag sålde den nyligen så kanske jag måste skaffa en ny innan mars
Den e så grym!Jadå, jag är med. Jag kommer köra med min vardagsklocka. Nytagen bild dagen till ära
Jag kan tycka att den här tråden är så generisk att den går att köra i år igen. Kul att kunna gå tillbaks i arkivet också.Jag är på! @Berns blir det en ny tråd för 2020?
Ja den är riktigt bra! Och billig. Måste lätt ta hem titeln most bang for the buck.Den e så grym!
För mig så blir det ju utan tvekan min Explorer, funkar till allt!Är gärna med men känner att det kräver viss eftertanke. Klockan ska passa både till kostym och t-shirt. Den perfekta klockan vore Speedy på länk men då jag sålde den nyligen så kanske jag måste skaffa en ny innan mars
Ok, så byte mellan länk och läder m.m. är ok?Yes. Att det är samma klocka är det viktiga.
Jag tycker att det är helt okej, dock inte jag som bestämmerOk, så byte mellan länk och läder m.m. är ok?
Får fråga @Berns the boss helt enkelt!Jag tycker att det är helt okej, dock inte jag som bestämmer
Nästa vecka, senast måndagkväll kommer nya owgmarch 2020-tråden upp. Alla som ens snuddat vid tanken om att vara med kommer jag att jaga tills jag har ett startfält i årets upplaga.
Alla skeptiker, se det som en klock-fasta. Det är nyttigt.
Jag är på!Nästa vecka, senast måndagkväll kommer nya owgmarch 2020-tråden upp. Alla som ens snuddat vid tanken om att vara med kommer jag att jaga tills jag har ett startfält i årets upplaga.
Alla skeptiker, se det som en klock-fasta. Det är nyttigt.
Då kan jag inte duscha på en månad, och det skulle inte min omgivning uppskatta. Jag har inget emot att sova med klockan på. Då går allt med läder bort, eftersom de börjar lukta fotsvett när man sover med dem. Kanske inte spelar så stor roll om jag ändå inte duschar.Eller kläder av eller på, klocka på?