Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Positivt, började posta bilder igen. Negativt till kvalitén av mina inlägg hahaNi som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Jag blev mer aktiv, men jag sökte också efter en Explorer II och blev lite manisk ett tag. Sen när utmaningen slutförts och jag dessutom hade flyt med att hitta den där Explorern så växlade jag ner lite.Ni som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Jag tyckte vi hade roligt. En tråd som lyckades hålla en raktigenom positiv ton och stark gruppkänsla.Ni som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Va!Jag kunde inte ha RAKETAN på mig hela Mars
Fuskade vilt med allt mellan 114060 till Apple Watch 4 (Omega och VICTORINOX &-så)
Men ingen Batman slap?Va!
Du är struken post-mortem... eller kanske post-owgmarch.
Slap! Slap! Slap och fjädrar!Va!
Du är struken post-mortem... eller kanske post-owgmarch.
Spenderade ungefär lika mycket tid på forumet som annars men hängde mer i den här tråden och mindre i vissa andra.Ni som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Håller fullständigt med. Grym gemenskap och väldigt rolig tråd att följa. Ångrar inte att jag gick med.Jag tyckte vi hade roligt. En tråd som lyckades hålla en raktigenom positiv ton och stark gruppkänsla.
Vi kunde beklaga oss om saker som ingen utanför klockgemenskapen skulle förstå. Och skratta åt oss själva.
Själv började jag fundera på mekanismen bakom klocksamlande. Vad är det som driver mig? Är det samma för andra? Varför är man aldrig nöjd? Osv...
Jag la nog mer tid på KS under owg-månaden.
Ja, jag ser piken fastän den var hårfin...
Fantastisk tråd! Bra stämning och gemenskap, väldigt lite tjaffs och tydlig topic som inte urartade. Idag är första gången på över en vecka jag kollar ks. Känner såhär efter lite tid borta att det är ganska få trådar i linje med mitt intresse tyvärr. Kommer garanterat stanna och läsa en del men många diskussioner lämnar jag åt andraNi som var med ända in i kaklet, påverkade en och samma klocka på armen även tiden ni spenderade på KS? Och in sådan fall i vilken riktning?
Då var det utlovade bidraget inskickat också.
Ah, tack för påminnelsen!Då var det utlovade bidraget inskickat också.
Fet! Lycko du!Hade jag haft den här i mars hade det inte varit nån utmaning
Rolex bästa visar-setup någonsin?Hade jag haft den här i mars hade det inte varit nån utmaning
Bästa visar/tavla-setup t.o.m. Älskar att visarna är svarta närmast centrumRolex bästa visar-setup någonsin?
Verkligen! Hade gärna sett att den moderna modellen fick lite mer från denna. Väldigt svårslagen denna!Bästa visar/tavla-setup t.o.m. Älskar att visarna är svarta närmast centrum