Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Alltid kul när det går bra för folk. Ingen är ju gladare än jag...Shit. Glömde helt bort dragningen idag och såg att jag vann jackpot.
❤Det här går ju superlätt
Rim a lá superb
Jobbigt när klockan bara blir större och större. Tillslut blir det nog väldigt tungt att bära!Den bara växer på armen, kör en månad till!
Shit vad pin... Måste ha plockat fel klocka ur lådan, alla ser ju likadana ut..
Haha nödrim iaf, det heter väl inte ens Panerista?Rim a lá superb
Den kommer att pryda en hedersplats i mitt enkla hem! Riktigt snygg, kul att vinna just det priset!Stort grattis @Flecktarn till vinsten av den extremt ovanliga och exklusiva väggklockan "WALL CLOCK OWG-EDITION 2021" från den anrika väggklockstillverkaren och mest troligt den framtida hovleverantören @rstattin.
Panneraior?Haha nödrim iaf, det heter väl inte ens Panerista?
Nice, x-wing??
Gjorde han ! Man kan ju hetsa att dr xxxxx visar upp sin röda banner tillsammans med en bild på det berömda fickur här i tråden. //Dr @Denke åkte ut dag 1 då han inte har uret på armen, men det visste du väl?
Ja OWG grabbar, då satt kvällsspis inte helt fel, dock var längesedan vi såg @Denke visa sitt fickur här på tråden...
men nu så sitter denna inte helt fel. Kall och goooo !!! Ha,re //
Faktiskt helt rätt!Haha nödrim iaf, det heter väl inte ens Panerista?
Du kan ju alltid ge lite bonus lavetter....Det hade varit roligt med en lavett till idag!
Tycker mitt förslag: Panneraior/Panneraia är så mycket häftigareFaktiskt helt rätt!
Singular= Panrista
Plural= Paneristi
alltså en panerista flera paneristi
Haha. @Denke tog en tur på stan för att prova fickur hos diverse handlareHar du provat någon annan klocka eller fickur?
Tror att flertalet av oss som är kvar är lite nyfikna på vilken sorts lavett man hade fått!Det hade varit roligt med en lavett till idag!
Det är lätt fixat!Tror att flertalet av oss som är kvar är lite nyfikna på vilken sorts lavett man hade fått!