• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bandbyte efter en lång arbetsdag.
20210326_183711.jpg

Fredag kväll. Kallt vitt i glaset och lädernato på. Missade halva lottdragningen idag men gladdes åt vinnarna. Inte förrän nu, när jag kikade in i raffle-facit såg jag att jag också har vunnit 🥰 Det gjorde dagen fasen så mycket bättre. Skål på er entusiaster och ha en skön kväll och helg. Imorgon väntas det svanar i tusentals!

8495A9A0-8709-421F-A991-D0D8F3DC17B7.jpeg

IMG_5779.jpeg

Ja OWG grabbar, då satt kvällsspis inte helt fel, dock var längesedan vi såg @Denke visa sitt fickur här på tråden...
IMG_5783.jpeg

men nu så sitter denna inte helt fel. Kall och goooo !!! Ha,re // :pompus:

Har ett dilemma här! Vet inte hur tävlingsledningen ställer sig, men jag har fasen tappat bort fickuret. Hittar det inte! Har ärligt talat inte sett röken av det sedan i onsdags... :(

Är jag out nu @Berns @Staafen ?

Sitter och tröstar mig med en montecristo och ett glas påskmust efter dagens lotteri. Man är bevisligen sin egen lyckas smed... Trots alla nitlotter och annat elände är det helt otroligt kul att vi typ samlat in 110k till MSD. Tror ärligt talat ingen kunde förutspått den otroliga summan för en månad sen?!? Bra jobbat allihopa!

58:an fick även följa med på ett sista avsked av farmor idag. Gled in precis hur fint som helst under manschetten, jävla bra klocka.
Min kära styvmor är lite rolig av sig, och man måste ha lite galghumor för att orka med livets motgångar. Precis när vi ska gå in i kyrkan för farmorbegravning vänder hon sig mot mig och säger: -”Vad du än gör, tänk inte på Leif och Billy när de höll i en begravning”
Tack styvmor, vad tror ni jag tänkte på ca 90% av tiden?? Tack och lov gick det ändå att hålla sig för skratt av förklarliga skäl. Vila i frid fina farmor.

Nää nu kan snart den här skitmånaden ta slut, sen får de gärna ringa från nymans också och berätta att pannan är färdigservad.

Håll utkik efter nästa insamlingstråd. Den där vi skramlar till att jag ska kunna lösa ut pannan också. Jag har visst bränt alla mina pengar på nitlotter och cigarrer ser jag nu...
AD212A93-ED7A-46AA-9635-CB8D8A3F502A.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp