Men jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! //Kurar skymning här
efter en heldag på vedbacken, armarna är som gelé... farbror börjar känna sig gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! //Kurar skymning här
efter en heldag på vedbacken, armarna är som gelé... farbror börjar känna sig gammal
”Fleksnes”Hörrö Fleksnes nu lugnar du ner dig lite. Det är många gröna banners för många klocksnackare har karaktär. Röd banners, lite svagsinta. Och de individerna är det mer sparsmakat med. De flestahåller till på tidezonen eller vad det heter
Tänkte samma. Jobbigt att sitta på en stol och räkna pinnarMen jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! //
Det är jobbigt att delegera eller vad säger du @Margarinkungen.Tänkte samma. Jobbigt att sitta på en stol och räkna pinnar
@Margarinkungen du får stagea lite bättre nästa gång (yxa, ej vedklyv)
”Du, du missade en pinne där borta”Det är jobbigt att delegera eller vad ger du @Margarinkungen.
Själv skriker jag alltid "Klart bakåt, skott kommer! "Är det så du brukar säga till frugan när det brummar till hemma i soffan?
”Du, du missade en pinne där borta”
”Du, du missade en pinne där borta”
Det är jobbigt att delegera eller vad säger du @Margarinkungen.
Tänkte samma. Jobbigt att sitta på en stol och räkna pinnar
@Margarinkungen du får stagea lite bättre nästa gång (yxa, ej vedklyv)
Frugan och dottern har rattat klyven, jag leker med motorsågen, annars blir vi aldrig klara... men det blev en rätt kul bildMen jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! //
Jag är kluven...Frugan och dottern har rattat klyven, jag leker med motorsågen, annars blir vi aldrig klara... men det blev en rätt kul bild
Hur tänkte du nu? Britter köra en RAF klocka på ett tysk band. Det är G 10 band som gäller...//Snygg! Har du testat den på bund?
Tänkte och tänkte, jag tänker inte så ofta.Hur tänkte du nu? Britter köra en RAF klocka på ett tysk band. Det är G 10 band som gäller...//
Okej, möjligen så kunde en arméofficerare om han fick äran av att bära en cwc chronograf att ha ett ” stable belt ” band eller som alla kallar natoband med sina regementsfärger. Viktigt att visa sin tillhörighet eller vilken stolt tradition man tillhör. //Tänkte och tänkte, jag tänker inte så ofta.
Det är därför jag kör läder på dykare, tillhörighet!Okej, möjligen så kunde en arméofficerare om han fick äran av att bära en cwc chronograf att ha ett ” stable belt ” band eller som alla kallar natoband med sina regementsfärger. Viktigt att visa sin tillhörighet eller vilken stolt tradition man tillhör. //
Nej nej nej! Dykare bärs på länk, canvas eller gummi. Fast ska man prompt ha läder så är bund cooltHur var det, dykare med läder?
@Limeee du vet vad du ska göra nu, på med ett porrbund på ploppenNej nej nej! Dykare bärs på länk, canvas eller gummi. Fast ska man prompt ha läder så är bund coolt
Bund haha@Limeee du vet vad du ska göra nu, på med ett porrbund på ploppen
Agnelli vände sig precis i gravenBund haha
Ja du, skottat matjord å byggt odlingar i en vecka, inga problem! Lyfte in taxen i bilen på FM i dag, nu ligger jag här med ryggskott! Life is a bitch!Kurar skymning här
Beklagar vännen!Ja du, skottat matjord å byggt odlingar i en vecka, inga problem! Lyfte in taxen i bilen på FM i dag, nu ligger jag här med ryggskott! Life is a bitch!