• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lesa

Patek
2-Faktor
Kurar skymning här
A12E9752-647B-4A2C-B8AE-B8B2F1E78A77.jpeg

efter en heldag på vedbacken, armarna är som gelé... farbror börjar känna sig gammal
DC911F2F-2C51-4C10-938D-9BCAF7A2FEBA.jpeg
Men jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! // ;) ;) ;)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
”Du, du missade en pinne där borta”
Det är jobbigt att delegera eller vad säger du @Margarinkungen. 😁
Tänkte samma. Jobbigt att sitta på en stol och räkna pinnar
@Margarinkungen du får stagea lite bättre nästa gång (yxa, ej vedklyv) 😃
Men jag ser Er din fot ,det är ju en annan som gör jobbet ,men okej. Farbror är gammal och bär pa..... på armen ! // ;) ;) ;)
Frugan och dottern har rattat klyven, jag leker med motorsågen, annars blir vi aldrig klara... men det blev en rätt kul bild 🥸
 

Lesa

Patek
2-Faktor
Tänkte och tänkte, jag tänker inte så ofta.
Okej, möjligen så kunde en arméofficerare om han fick äran av att bära en cwc chronograf att ha ett ” stable belt ” band eller som alla kallar natoband med sina regementsfärger. Viktigt att visa sin tillhörighet eller vilken stolt tradition man tillhör. //😉😉😉
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Okej, möjligen så kunde en arméofficerare om han fick äran av att bära en cwc chronograf att ha ett ” stable belt ” band eller som alla kallar natoband med sina regementsfärger. Viktigt att visa sin tillhörighet eller vilken stolt tradition man tillhör. //😉😉😉
Det är därför jag kör läder på dykare, tillhörighet! 😁
 
  • Like
Reactions: C.C
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp