Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Högst osannolikt, men det är bra att vetaDen är så härlig alltså Finns det någon chans att du skulle tröttna på den några veckor senare så vet du var mitt PM bor...
Men det verkar ju dumt, jag brukar åka runt träden och inte in i dem. För det mesta iallafallAlltså.. Jag vill inte vara sån..
Men det där är träd, inte snö.
Och träd är obra att åka in i
Skulle jag stått på skidorna där, så hade det mest troligt slutat typ så här...Men det verkar ju dumt, jag brukar åka runt träden och inte in i dem. För det mesta iallafall
Ouch! Utan hjälm ocksåSkulle jag stått på skidorna där, så hade det mest troligt slutat typ så här...
Du bara roar dig. Men, snö i dina kvarter alltså, det trodde jag verkligen inteGår runt i trädgården och letar hundbajs.
Vi väntar fortfarande på livstecken/erkännande @Pippis pappa å @Utvisaren ?@Pippis pappa och @Utvisaren
Är det något ni vill bekänna? Dagens möte såg onekligen misstänksamt ut…
Det ligger bara kvar fläckvis hoppas att snart bli av med eländet heltDu bara roar dig. Men, snö i dina kvarter alltså, det trodde jag verkligen inte
Bengal?haha leoparden hade det tufft igår kväll, skyll sig själv
Krya på dig! ❤Dag 6.
Ligger nerbäddad med Man Cold, Bullen ligger bredvid och är stöd! Just nu kollar vi på Vasaloppet som tydligen firar 100 års jubileum
För fan! Bilderna är från i vintras!! Är vi något på spåren här @v0n ?Du bara roar dig. Men, snö i dina kvarter alltså, det trodde jag verkligen inte
Alla korten ligger väl bordet? Vi välkomnar tribunalen!