Utvisaren
Diamant
Omg tänk om den hetat Nutella alltså...Sitter i solen på en lekplats och har koll på mina barn samtidigt som jag passar på att fota dagens bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omg tänk om den hetat Nutella alltså...Sitter i solen på en lekplats och har koll på mina barn samtidigt som jag passar på att fota dagens bild
Hej! Hallå! Närvarande, härvarande, i Skåne!
Skyldig som synden snyggt spottat och uthängt!
@Backhaha, ändå koolt att du kör vidare med samma klocka fast det inte behövs. Well played
Yes do the lap dance!!!
Schhh, sover...
Hej! Hallå! Närvarande, härvarande, i Skåne!
Skyldig som synden snyggt spottat och uthängt!
Tyckte att det var något som inte stämde med era bilder, skönt att få det bekräftatVi lurade på hur lång tid det skulle ta. Men officiellt ute här med. När en broder åkt 110 mil får man ställa upp med öl och klockor. Maskrosbarnen får mina pengar oavsett vad jag har på armen. Lycka till alla andra!
Edit: även jag kör vidare med min GP. Postat idag tom Åh nej, alltså i fel tråd. Men jag var ju inte officiellt avslöjad då eller var jag? Oklart...
Inte en Piaget men ändå inte fy skam!Endast gamla reservdelar till bilen..
nä, en gåva från hedersmannen Gummo.
Numera rymmer den artiklar och annonser från vitagevärlden.
Såg det först när du reagerade, den var rätt finurlig. Bra att vi kan hjälpas åt!Tyckte att det var något som inte stämde med era bilder
Grymt fräsigt band där! Får erkännas att jag hade tänkt köra med samma Sea Shepherd men den fick vända i dörren när jag såg att fler hade samma goda smak..#owgmarch2022 Dag 6 checkin:
Dagen efter kvällen före. Kalas var ju en baggis med denna subtilt dressade setup, och idag gör den mig troget sällskap i soffan.
Tror inte det nämndes vilken fredag, kanske långfredagen?
Ja om det nu är en Bengal så är dom ju ofta lite sjövilda också så ingen direkt motsägelse där tror jag...Ja, antingen det eller sjövild apekatt.
Jag skickade den kompletta listan på samtliga deltagare till Hook i fredags. I år är det ju icke-KS:are med också så det kanske blev övermäktigt att sortera bland alla anmälda.
Grymt fräsigt band där! Får erkännas att jag hade tänkt köra med samma Sea Shepherd men den fick vända i dörren när jag såg att fler hade samma goda smak..
Annars trevligt format på klockan, och den väger ju typ ingenting. Eller vad säger du?