• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in utan problem idag också! Smög ut med valpen för att fly från mello... Men hur fan gör ni som klarar av att ta en klockbild när ni är ute med hunden?? Omöjligt att lyckas få fokus..

IMG20220312200216.jpg
Hahaha! Hunden ser ju ut att vara tämligen ointresserad av klockor i alla fall! Lever i nuet. Ibland önskar man väl att man kunde leva mer som en hund?

Jaha, dags att byta (tillbaka) band igen då. Gummit på. Frugans fasters man är vaktmästare på kommunens badhus/idrottshall och idag efter stängning är det släktkalas där. Idrottsaktiviteter och en hel del bad med kidsen på schemat. Orkar inte gå runt med ett fuktigt canvas sen så det får helt enkelt bli OEM-gummi. Enklast hade ju varit att ta typ 58:an på länk, men näää tror faktiskt inte det!
ABE412E2-E84C-4D8A-B454-01007D1DD4A1.jpeg
Joråsåatte, idag har pannan verkligen varit med på äventyr. Innebandy, fotboll (men utan bilder då husse hade fullt upp med att visa glinen att gammal är äldst, några feta tacklingar, lite crosschecks, en och annan armbåge)
Och när det inte räckte prygla jag upp tonåringarna i brottarlokalen. Glömde nämna innan för de bitiga hockeykillar som var med att jag tränat brottning 25 år 🤣
Sen avslutade vi med lite bad och mys. Overall en riktigt bra dag. Har två sjukt nöjda kids hemma nu. Och pannan satt på större delen av tiden. Sagt det tidigare, och säger det igen: Pannan är grym och jag älskar den. Men skulle jag bli OWG på riktigt skulle det tvunget behöva bli med något annat. Så jag tror faktiskt jag skiter i det 🤣
78BF401D-0395-496C-923E-8E0A285F89A4.jpeg
720E6197-1739-415B-8066-43B24D9979BF.jpeg
70D3868D-DC09-4A80-8929-4A079D3D1D7D.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp