Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig den där. Var det första modellen med 8500? Kommer ihåg att jag dreglade över den typ 2008Ytterligare en dag framåt, men nog har Mars lite för många dagar….
![]()
Jänkare och syn på naturen alltså. Vi kallar det där asfalt i SverigeInga örnar men en bobcat jagade kalkoner på min gräsmatta i natt!
![]()
Just nu är jag på födelsedagskalas 1 av 3!
Har du någon uppdaterad lista på veklingar?Vi klarar oss i vått o torrt
Trevlig söndag
![]()
Får vi någon fail idag?
Veckor = lördag till fredag (varför vi redan är på vecka 3)Har du någon uppdaterad lita på veklingar?
Yes, det stämmer! Boett med sidor i safirglas för att verkligen kunna visa upp 8500 ordentligt.Trevlig den där. Var det första modellen med 8500? Kommer ihåg att jag dräglade över den typ 2008![]()
Jag klarade mig obesudlad förbi garderoben även denna gång! Nu blir det snart en löprunda men först ska jag njuta i solen en stund. Vankas två siffrigt på temperaturskalan under dagenNär den sitter på armen är det no worries! Nu ligger Rangemannen i fönstret på laddning och bara för att jag vet att garderoben med alla andra klockor ligger mellan oss så sitter jag i soffan och lider… Snacka om att man bör ta sig en funderare på hur landet ligger när det kommer till klockintresset, eller så fortsätter jag som vanligt och är glad över att jag hittat nått som skänker mig glädje och variation varje dag, förutom i mars då!
![]()