• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dags och börja med kommande veckans matlådor!

BA6FA6C6-7517-485B-A089-54470075EB78.jpeg
9EFB12E8-F0AF-48D0-A721-9F70EF8B5B75.jpeg

När den sitter på armen är det no worries! Nu ligger Rangemannen i fönstret på laddning och bara för att jag vet att garderoben med alla andra klockor ligger mellan oss så sitter jag i soffan och lider… Snacka om att man bör ta sig en funderare på hur landet ligger när det kommer till klockintresset, eller så fortsätter jag som vanligt och är glad över att jag hittat nått som skänker mig glädje och variation varje dag, förutom i mars då! 😱💩👌✌️👍💪
BBDC3399-DA0A-40B6-AEB9-42CF25643996.jpeg

Har du någon uppdaterad lita på veklingar?
Veckor = lördag till fredag (varför vi redan är på vecka 3)

Vecka 1
  • Klocknovis
  • Nissestr
  • SalvadorDali
  • Klockbaronen
  • Limeee
  • Brogin
  • Aros

Vecka 2
  • roloj
  • Pippis pappa
  • Utvisaren
  • Watchesbysea
  • BJL
  • Npd
  • Fixxxer
  • Fralle1016
  • Virrooo
  • AndersM
  • DIR
  • Eqn
  • TobiasD
  • jocklas
  • KandreadF
  • A.Edfalk
  • Professor S

Vecka 3
  • Jakob Häll
  • Karlsson
  • NiklasArvid
  • Slarvsylten
  • Perro

När den sitter på armen är det no worries! Nu ligger Rangemannen i fönstret på laddning och bara för att jag vet att garderoben med alla andra klockor ligger mellan oss så sitter jag i soffan och lider… Snacka om att man bör ta sig en funderare på hur landet ligger när det kommer till klockintresset, eller så fortsätter jag som vanligt och är glad över att jag hittat nått som skänker mig glädje och variation varje dag, förutom i mars då! 😱💩👌✌️👍💪
BBDC3399-DA0A-40B6-AEB9-42CF25643996.jpeg
Jag klarade mig obesudlad förbi garderoben även denna gång! Nu blir det snart en löprunda men först ska jag njuta i solen en stund. Vankas två siffrigt på temperaturskalan under dagen 😍😍😍
3D24B59E-E44B-4AC1-918A-10C2A7873942.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp