Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fail! Nu pallar jag inte mer. Snart drar jag på mig min Garmin och sticker ut på en skön löprunda i solen. Dessutom har jag en ny klocka på ingående i veckan som jag känna på. Bevis på mitt mitt misslyckande kommer här:
![]()
Åhhh... Vilken befrielse. So long!
I’m out….
kalas för sonen idag, brukar alltid ha morfars zenith då. Så får det bli. Tack för mig…
Inte mer rättvist tycker jagExakt. Man missar en boll och det är såhär svågern behandlar en… Vann ändå
Saknar min gamla radhustrippel; Speedy, Tudor Sub, Cartier Santos.Vilken klocka saknar ni mest?
Det är straffet för att bära lädernato.Vad hände med handen? När amputerades den? Har du blivit påkommen med att snatta?
Ja kanske dags att krypa till korset.
#FAIL
Ses i Fail-tråden![]()
Kan inte mer än hålla med, den växer dag för dag t.o.m!Jo det är sant. Riktigt läcker färg.![]()
Sjukt snygg den där alltså!Nu blir det kaffe och läsa ikapp tråden för att se hur det går för er alla...
![]()
Ja det va något som inte kändes helt 100%Ja kanske dags att krypa till korset.
#FAIL
Ses i Fail-tråden![]()
Dum nog att köpa ny klocka som anländer imorgon. Värsta tänkbara timing. Blir att ställa sjävkontrollen på sin spets.
Uppmanar alla som likt mig sover med sina klockor att inte vakna upp med något annat än OWGM-klockan på armen imorgon. Vore trist att misslyckas innan man ens börjat
Laddar upp
![]()
Going strong
![]()
Going strong
![]()
Vore trist att misslyckas innan man ens börjatJa det va något som inte kändes helt 100%Tycker ändå att du kämpade bra. Eller kanske inte så bra
![]()
Har tinnitusen släppt ännu?