Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mörkertalets moder…@Klocknovis
@Nissestr
@SalvadorDali
@Klockbaronen
@Limeee
@Brogin
@Aros
@roloj
@Pippis pappa
@Utvisaren
@watchesbyse
@BJL
@Npd
@Fixxxer
@Fralle1016
@virrooo
@AndersM
@DIR
@Eqn
@TobiasD
@jocklas
@KandreasF
@A.Edfalk
@Professor S
@Jakob Häll
@Karlsson
@NiklasArvid
@slarvsylten
@Perro
@North
@Beastie
@Seikosthlm
@Sennelier
@Ehrnholm
![]()
![]()
Då har man klarat av nästan hälften idag. På pi-dagen också. Trodde aldrig jag skulle klara det såhär långt, men lär väl snubbla på mållinjen![]()
Det skulle jag tro! Inte en chans att det där stämmer baserat på tidigare år...Mörkertalets moder…![]()
Vi måste se det ljusa i en annars bedrövlig klocksituation…Hur kan tråden fyllas av en massa positivt tjafs?
Situationen suger fett och vi är inte ens halvvägs?
Jag tror inte jag varit så här irriterad sedan jag drev omkring mellan England och Irland utan roder under Fastnet race för ett gäng år sedan
![]()
Få klockor som är lika coolaFick ett hugg av djup saknad efter min Santos nu...
@Back nu är det dags igenOK…Im out!
gjorde exakt samma misstag som förra året. Ska träffa en klockpolare imorgon så jag tog fram en av klockorna jag ska ta med. Tittade lite på den och tänkte ”den här är ju riktigt läcker”. 5 sekunder senare hade den glidit upp på handleden av sig själv. Det gick inte att stoppa….
Tycker ändå jag gjorde bra ifrån mig med den 30 år gamla barn-musseklockan som inte ens funkade! Klarade 13,5 dagar. Flytt. Renovering. Viktiga jobbmöten etc.
![]()