Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...eller den här fångad i Bohuslän förra sommaren, garvade så jag höll på att köra i diket...Checkar in dag #14![]()
Äntligen måndag, nu köööör vi….!!!
![]()
Är det @RobinW 's förlorade roder som syns under vattenytan där??![]()
YesJobbar du på Lindholmen?![]()
Det är så härligt när jag ska svida om för då får jag rulla upp frisyren i öronmuffarna!Jag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!
(bild på @Back för topic)
![]()
HahahaJag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!
![]()
Internät?? Måste vara nån sån där fluga...Hahaha
Vem fan är så gammal?! Då vet man väl knappt vad internet är, än mindre hur det fungerar
Nää du, jag är ungdomen själv. Född på det ljuva 80-talet.
Därför jag skrev majoritetenVad får dig att tro det? Stämmer inte in på mig iaf
Du menar att vi 70-talister har mer självkontroll eller?Därför jag skrev majoriteten
Mest en känsla bara, svårt att ta på. Hade varit intressant med en poll eller nåt...
Det var du som sa det. Står det så på internät också tro?Du menar att vi 70-talister har mer självkontroll eller?![]()
Jag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!
![]()
What gave us away? Vårt ungdomliga sätt att skriva på? Eller helt enkelt våra ungdomliga händer på våra wristshots?!Japp, hade redan ut det faktiskt, även @Burnman trot eller ej![]()
Jag var tydlig med att du inte fick dela vidare mitt porträtt. Inte ens för humorämdamål.Jag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!
![]()