• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Klockan avplastad, bandet är uppvärmt och töjt och vi är numera redo för owgm22. Frågan blir bara hur det hela ska gå, då jag inte kommer kunna bära denna klocka på jobbet av förklarliga skäl (familjeutredare)...
20220218_105751.jpg

Vilken tur! Jag har inte instagram. Detta innebär att jag är diskad direkt eller hur?

Se där! Det hade jag missat. Sitter i samma båt så då kan jag släppa det här med att hitta rätt klocka för månaden.
Anmälan, lotter och allt annat sker på owgmarch.com På Instagram kommer vi att direktsända lottodragningen på fredagar men alla vinnare kommer meddelas separat och vinnarlistan publiceras på owgmarch.com.
så om man inte har Instagram så är det ingen fara.

Klockan avplastad, bandet är uppvärmt och töjt och vi är numera redo för owgm22. Frågan blir bara hur det hela ska gå, då jag inte kommer kunna bära denna klocka på jobbet av förklarliga skäl (familjeutredare)...
20220218_105751.jpg
Det är ju precis det som är grejen. Ha klockan i ”fel” miljöer.
(Själv funderar jag på att besöka USAs ambassad i mars)

Har aktivt hålla mig undan OWG-snacket i år efter att det var jobbigt att hålla sig till endast en klocka förra året 😅 Men igår anlände en ny klocka och nu känns det givet att jag ska vara med i år igen!

För min del blir det en Citizen Promaster NY0040 :D Det är bara att hoppas man inte är trött på den efteråt...

IMG_0632.jpeg

Anmälan, lotter och allt annat sker på owgmarch.com På Instagram kommer vi att direktsända lottodragningen på fredagar men alla vinnare kommer meddelas separat och vinnarlistan publiceras på owgmarch.com.
så om man inte har Instagram så är det ingen fara.
Så du menar att jag måste vara med ändå alltså. Trodde äntligen jag skulle ha en fördel att inte ha instagram

Ja, nu närmar det sig på riktigt med skräckblandad förtjusning som sig bör.
Kommer i år utmana mig själv i utmaningen med total motpol till vad jag vanligtvis bär utan att vara outhärdligt (tror jag). Maskrosgult är inte fult 💛💛💛
OtvPYkx.jpg

Tack till arrangörer, sponsorer och annat löst folk som gör härliga OWGM möjligt✌🏼

Tänkte köra Pokemon-klocka men låter tråden slippa ytterliggare en plastklocka :) och kör Tudor som Been ovan.
IMG_0061 (2).JPG

Har en dipp i intresset så bra att det är dags för OWG. Glada tillrop och Batman-GIF:ar i tråden samt slippa klockvalen på morgonen är välkomna!

Ja, nu närmar det sig på riktigt med skräckblandad förtjusning som sig bör.
Kommer i år utmana mig själv i utmaningen med total motpol till vad jag vanligtvis bär utan att vara outhärdligt (tror jag). Maskrosgult är inte fult 💛💛💛
OtvPYkx.jpg

Tack till arrangörer, sponsorer och annat löst folk som gör härliga OWGM möjligt✌🏼
Den där kan du bara behålla på under april också så har du täckt upp påsken också 👌

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp