Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där! Det hade jag missat. Sitter i samma båt så då kan jag släppa det här med att hitta rätt klocka för månaden.Vilken tur! Jag har inte instagram. Detta innebär att jag är diskad direkt eller hur?
Förlåt bäste @Gummo men jag vill inte besudla din fina och ungdomliga hud. Har även mycket på jobbet under mars och hur mycket jag än gillar MTV-klockan så kan det sända lite fel signaler i vissa möten haha.Fan också! Det alltså ingen Beavis och Buthead-tatuering för mig?
Jag antar att det hela bygger på tillit och förtroende då. Ingen kan ju kontrollera vilken klocka jag bär till exempel hemma. Nattetid och dusch undantaget? Prova en klocka i butik? Måste man ha instagram?
www.owgmarch.comVar finns reglerna för det här spektaklet att läsa?
Den där är fan hardcore alltsåKlockan avplastad, bandet är uppvärmt och töjt och vi är numera redo för owgm22. Frågan blir bara hur det hela ska gå, då jag inte kommer kunna bära denna klocka på jobbet av förklarliga skäl (familjeutredare)...![]()
Vilken tur! Jag har inte instagram. Detta innebär att jag är diskad direkt eller hur?
Anmälan, lotter och allt annat sker på owgmarch.com På Instagram kommer vi att direktsända lottodragningen på fredagar men alla vinnare kommer meddelas separat och vinnarlistan publiceras på owgmarch.com.Se där! Det hade jag missat. Sitter i samma båt så då kan jag släppa det här med att hitta rätt klocka för månaden.
Det är ju precis det som är grejen. Ha klockan i ”fel” miljöer.Klockan avplastad, bandet är uppvärmt och töjt och vi är numera redo för owgm22. Frågan blir bara hur det hela ska gå, då jag inte kommer kunna bära denna klocka på jobbet av förklarliga skäl (familjeutredare)...![]()
Inte nog med att den vanligen låter som en rejäl väggklocka, vickar du det minsta på armen så låter den såhär...Den där är fan hardcore alltså
Den är go alltså!Tanken är att årets OWG klocka ska vara denna en SPB143 men jag är kluven
![]()
Riktigt fin den där!Tanken är att årets OWG klocka ska vara denna en SPB143 men jag är kluven
![]()
Var finns reglerna för det här spektaklet att läsa?
@Limeee jag drömde inatt att du skulle flippa din BB58 Bronze till mig innan OWGM men sen vaknade jag besviken ur drömmenÅrets OWG-klocka blir Black Bay 58 Bronze!
Längtar tills mars
![]()
Så du menar att jag måste vara med ändå alltså. Trodde äntligen jag skulle ha en fördel att inte ha instagramAnmälan, lotter och allt annat sker på owgmarch.com På Instagram kommer vi att direktsända lottodragningen på fredagar men alla vinnare kommer meddelas separat och vinnarlistan publiceras på owgmarch.com.
så om man inte har Instagram så är det ingen fara.
Haha attans att behöva göra dig besviken, du får drömma vidare så kanske det uppfylls 1 april@Limeee jag drömde inatt att du skulle flippa din BB58 Bronze till mig innan OWGM men sen vaknade jag besviken ur drömmenFan vad bra den är
![]()
Klart du ska haka på ”Brons-ligan” och köra B&RSom OWGM-oskuld känns 42mm kvadratiskt brons lite övermäktigt, får nog bli trotjänaren till höger.
![]()
Tji fick duSå du menar att jag måste vara med ändå alltså. Trodde äntligen jag skulle ha en fördel att inte ha instagram
Kan lämna in en motion för vidare betänkande i saken..Klart du ska haka på ”Brons-ligan” och köra B&R![]()
Den där kan du bara behålla på under april också så har du täckt upp påsken ocksåJa, nu närmar det sig på riktigt med skräckblandad förtjusning som sig bör.
Kommer i år utmana mig själv i utmaningen med total motpol till vad jag vanligtvis bär utan att vara outhärdligt (tror jag). Maskrosgult är inte fult
![]()
Tack till arrangörer, sponsorer och annat löst folk som gör härliga OWGM möjligt![]()
jag har inga sociala medier alls, tror mer på att det faktiskt ÄR en fördel att inte ha det, mindre distraherande liksomSå du menar att jag måste vara med ändå alltså. Trodde äntligen jag skulle ha en fördel att inte ha instagram