• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
image.jpg

blir denna 116610LN 😊
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Känner mig redan lite lätt psykiskt instabil så det blir inget med det 🤔😂.
Cyklar hellre i full fart och ramlar i backen här utanför om jag skulle tvingas att välja 🤷. Skänker en slant det gör jag emellanåt ändå så jag står över.
Rykten säger att du har en riktigt cool pjäs på gång annars, perfekt timing egentligen ju ;)
 

v0n

Patek
2-Faktor
Känner mig redan lite lätt psykiskt instabil så det blir inget med det 🤔😂.
Cyklar hellre i full fart och ramlar i backen här utanför om jag skulle tvingas att välja 🤷. Skänker en slant det gör jag emellanåt ändå så jag står över.
tl;dr
Läs inlägg #62, välkommen! 🥳
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor

dempha

Rolex
2-Faktor
Oj vad jag inte ser fram emot mars…

Jag ser OWG March som en personlig utmaning att använda en klocka jag aldrig skulle använda annars. Att göra det så svårt som möjligt för sig.

Förra året gick valet till Triwa Comb Over med fokus på fjolårets kanske mest omtalade världsledare Donald Trump. Det gick med nöd och näppe i 31 dagar.





Dagens nya omvärldsläge och med Trump (tillfälligt?) ute ur spelet ger oss en ny situation och en ny obehaglig verklighet. Vad ger då inte en större utmaning än att ha en av nutidens mest obehagliga och omskrivna ledare på handleden, hur obekvämt det än må vara?

Det kanske även är ”a new world order” på ingång, så det är kanske lika bra att förbereda sig.
Det här kommer inte bli lätt… 🙈



OWGM Klocka 2022:
Montre/Vladimir Putin
40mm
3 ATM
Quartz

Oh, by the way
Du kan inte släppa dina världsledare ser jag 👏 blir Putin-citaten på ryska i år eller översätter du dem till svenska innan?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp