Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du menar att jag måste vara med ändå alltså. Trodde äntligen jag skulle ha en fördel att inte ha instagram
Va, försöker @KandreasF dra sig ur? @KandreasF kommer inte undan kan vi ju meddela @KandreasFedit: du slipper inte undan @KandreasF
Problemet är att han är så otroligt dålig på att köpa klockor så sannolikt har han inget att ha på sig
Bra att han har omtänksamma forumpolare som kan hjälpa till med den biten, visst?Problemet är att han är så otroligt dålig på att köpa klockor så sannolikt har han inget att ha på sig
Eller varför inte åka till USA och se om du kommer in i landet Skulle eventuellt kunna bli en och annan fråga.Det är ju precis det som är grejen. Ha klockan i ”fel” miljöer.
(Själv funderar jag på att besöka USAs ambassad i mars)
Är så taggad
Kommer köra denna, blir så glad av den
Finns nog klockor som kan doneras…Problemet är att han är så otroligt dålig på att köpa klockor så sannolikt har han inget att ha på sig
Riktigt bra på tropic!Tanken är att årets OWG klocka ska vara denna en SPB143 men jag är kluven
Ja, eller varför inte en weekend i Kiev…?Eller varför inte åka till USA och se om du kommer in i landet Skulle eventuellt kunna bli en och annan fråga.
Känner mig redan lite lätt psykiskt instabil så det blir inget med det .
Cyklar hellre i full fart och ramlar i backen här utanför om jag skulle tvingas att välja . Skänker en slant det gör jag emellanåt ändå så jag står över.
Rykten säger att du har en riktigt cool pjäs på gång annars, perfekt timing egentligen juKänner mig redan lite lätt psykiskt instabil så det blir inget med det .
Cyklar hellre i full fart och ramlar i backen här utanför om jag skulle tvingas att välja . Skänker en slant det gör jag emellanåt ändå så jag står över.
Schysst, du tänker på mina tidigare framgångar med det här spektaklet?
Rykten säger att du har en riktigt cool pjäs på gång annars, perfekt timing egentligen ju
Tror du utsätter dig för tillräckligt stor risk genom att lämna bostaden. Kanske kan ta av klockan för att handla mat och toa-papper. Det borde väl va ok enligt reglerna. Man har ju tränat på att isolera sig ett tag nu så det ska nog gå braJa, eller varför inte en weekend i Kiev…?
tl;drKänner mig redan lite lätt psykiskt instabil så det blir inget med det .
Tänker att du kanske kan slå ditt pErSoNLiGa rEkOrD?Schysst, du tänker på mina tidigare framgångar med det här spektaklet?
Alltså det kan ju inte vara mer än en vecka, men jag har..oj vad jag har mycket i mars, aj aj ajTänker att du kanske kan slå ditt pErSoNLiGa rEkOrD?
Perfekt ju, då slipper du slösa tid på att byta klockaAlltså det kan ju inte vara mer än en vecka, men jag har..oj vad jag har mycket i mars, aj aj aj
Du kan inte släppa dina världsledare ser jag blir Putin-citaten på ryska i år eller översätter du dem till svenska innan?Oj vad jag inte ser fram emot mars…
Jag ser OWG March som en personlig utmaning att använda en klocka jag aldrig skulle använda annars. Att göra det så svårt som möjligt för sig.
Förra året gick valet till Triwa Comb Over med fokus på fjolårets kanske mest omtalade världsledare Donald Trump. Det gick med nöd och näppe i 31 dagar.
Dagens nya omvärldsläge och med Trump (tillfälligt?) ute ur spelet ger oss en ny situation och en ny obehaglig verklighet. Vad ger då inte en större utmaning än att ha en av nutidens mest obehagliga och omskrivna ledare på handleden, hur obekvämt det än må vara?
Det kanske även är ”a new world order” på ingång, så det är kanske lika bra att förbereda sig.
Det här kommer inte bli lätt…
OWGM Klocka 2022:
Montre/Vladimir Putin
40mm
3 ATM
Quartz
Oh, by the way
Måste ju vara maktbalans mellan öst och väst.Du kan inte släppa dina världsledare ser jag blir Putin-citaten på ryska i år eller översätter du dem till svenska innan?
Den är go alltså!Ok jag är på. Anmäld.
Jag kör på Milgaussen som inte fått så mycket kärlek senaste tiden.
Se gärna min profil-GIF som svarPerfekt ju, då slipper du slösa tid på att byta klocka