• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jobbar vidare med samma klocka som vanligt.
16474162885981052407650824297678.jpg

Nyfiken fråga, är det på Åland? Och isf, vem bygger era nät där?
Japp, Åland, här är det Ålands Telefonandelslag som bygger näten här, kostar en sudd men blir ordentligt gjort, nu ska dom backa lite och byta hus så jag får det till rätt hus, så det blev inte klart idag, men till nästa gång jag kommer då blir det nog åka av

Tudorn vilar av förklarliga skäl. Men jag har inte använt någon annan klocka så jag får ju fortfarande checka in :D Ha en grym dag allihop och kämpa på!
DSC_0732.jpg
@hammermountain , känns som reglerna måste klargöras lite. Man skall bära klockan på en daglig basis men man kan givetvis ta den av sig vid vissa aktiviteter eller när man sover. Jag har sett din annons, säljer du klockan åker du ut i samma ögonblick. Du kan iaf inte gå helt utan denna klocka på dig återstående tiden av denna månad.
1647420639524.png

@hammermountain , känns som reglerna måste klargöras lite. Man skall bära klockan på en daglig basis men man kan givetvis ta den av sig vid vissa aktiviteter eller när man sover. Jag har sett din annons, säljer du klockan åker du ut i samma ögonblick. Du kan iaf inte gå helt utan denna klocka på dig återstående tiden av denna månad.
1647420639524.png
Tack för klargöring. Det respekteras självfallet och jag ställer min kind till Batmans förfogande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp