Dr Hochblume
Silver
Jobbar vidare med samma klocka som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt! Bara sett en massa asiatiska turister, inga tomtar.Rovaniemi ?Sett några tomtar???
Japp, Åland, här är det Ålands Telefonandelslag som bygger näten här, kostar en sudd men blir ordentligt gjort, nu ska dom backa lite och byta hus så jag får det till rätt hus, så det blev inte klart idag, men till nästa gång jag kommer då blir det nog åka avNyfiken fråga, är det på Åland? Och isf, vem bygger era nät där?
@hammermountain , känns som reglerna måste klargöras lite. Man skall bära klockan på en daglig basis men man kan givetvis ta den av sig vid vissa aktiviteter eller när man sover. Jag har sett din annons, säljer du klockan åker du ut i samma ögonblick. Du kan iaf inte gå helt utan denna klocka på dig återstående tiden av denna månad.Tudorn vilar av förklarliga skäl. Men jag har inte använt någon annan klocka så jag får ju fortfarande checka inHa en grym dag allihop och kämpa på!
![]()
Tack för klargöring. Det respekteras självfallet och jag ställer min kind till Batmans förfogande.@hammermountain , känns som reglerna måste klargöras lite. Man skall bära klockan på en daglig basis men man kan givetvis ta den av sig vid vissa aktiviteter eller när man sover. Jag har sett din annons, säljer du klockan åker du ut i samma ögonblick. Du kan iaf inte gå helt utan denna klocka på dig återstående tiden av denna månad.
What is OWG MARCH? – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
![]()
Dag 16 och vaknade på strålande humör. Damen sa att vi i eftermiddag ska till Ikea och att hon inte orkar bära allt själv, där försvan det strålande humöret...
![]()
Lite SQL och dagens incheckning dag 16.
![]()
SELECT * FROM `KSUsers` WHERE OWGMfailed = true
Det är sant! Bra poäng. Batman du får vänta lite. Annonsen dras tillbaka och klockan sitter på till månadsskiftet, sen får vi se. Hade varit trist att åka ut iår igen.