Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till och med datumet är ändrat
Ge ministern en lavett från mig tack.God morgon dag 16! I eftermiddag ska jag träffa energiministern, så då passade jag på att sätta ett LÄDERNATO på min färgglada dykare.
Hoppas inte handen trillar av...
![]()
Ge dig iväg!Kan meddela er alla att det är faktiskt en strålande dag för att ge upp OWGM
Själv kör jag dubbelpipigt idag, inte för att jag gillar det, utan bara för att jag kan
![]()
![]()
Bra beslut! Körde själv likadan GMT förra året. En Tudor ger aldrig upp !! Eller hur @Been @Barricello mfl eh… @LimeeeTill och med datumet är ändratandra andningen och ny energi. Hoppas jag.
![]()
Tack för pepp!Bra beslut! Körde själv likadan GMT förra året. En Tudor ger aldrig upp !! Eller hur @Been @Barricello mfl eh… @Limeee
Det där med tyngd är egentligen bara en ren vanesak, iaf när man inte talar om extremiteter (denna 180g med min omkrets). Bär den på länk hela dagen tre dagar i följd så tänker du nog inte mer på det.Tack för pepp!Kommer gå lysande det här. Får köra nato när den känns känns tung
![]()
Du har nog jätterätt är, jag som är van vid dresswatch-tyngden och sjukt ovan att ha länk på klockor. Blir att följa ditt rådDet där med tyngd är egentligen bara en ren vanesak, iaf när man inte talar om extremiteter (denna 180g med min omkrets). Bär den på länk hela dagen tre dagar i följd så tänker du nog inte mer på det.
Så sant som det är sagt!Bra beslut! Körde själv likadan GMT förra året. En Tudor ger aldrig upp !! Eller hur @Been @Barricello mfl eh… @Limeee
12:30! Det ska bli sommartid också i mars.
Är du nöjd med den? Riktigt läckerSå sant som det är sagt!
Passar på att poppa dagens bild
![]()
Mycket nöjd! Känns inte som jag behöver kämpa så väldigt för att ha den på mej varje dag nu under OWG.Är du nöjd med den? Riktigt läcker![]()
Tudor har nog den effektenMycket nöjd! Känns inte som jag behöver kämpa så väldigt för att ha den på mej varje dag nu under OWG.![]()
Vad är det för kulig tavla och hur fasen får du bränslegrunken?Jahapp.. 6e klockan under mars slank igenom brevlådan igår. En AW series 7 GPS + cellular. Känner mig väldigt frestad till att prova den och utforska alla funktioner![]()
![]()
@Back här har du missat någon. På honom!NÄMEN! Sitter här och plockar upp en tidig present till mig själv jag tänkt njuta av 1a april, men så ser jag till min förskräckelse att det är ju inte min Tudor BB58 som sitter på armen!?
![]()
Jag har jobbat hemma under dagen och är säkert på att jag använt Tudorn, men nu har min gamla trotjänare SKX007 hamnat på handleden. Hur vet jag ärligt talat inte.![]()
Nåväl, #OWGFail I guess…