Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem...Samtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Verkar vara ett starkt team, kanske man måste joina nästa årSamtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Tycker jag verkligenVerkar vara ett starkt team, kanske man måste joina nästa år![]()
Ska inte lova något, men är inte omöjligt att jag kör G-Shock nästa år om vi säger som såTycker jag verkligen
Riktigt trevlig auktion du drog igång![]()
Tydligen ingen större utmaning?Samtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Nja, sanning med modifikation. Flera som är i mörkerläge där alltsåSamtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Hur går det för dig?På tal om lume-![]()
Bytte till band till ett självlysande. Är det fredag så![]()
Kul. Det har varit en enkel match hittils. I morgon blir det lite mer utmanande då klockan ska matchas med finkläder då det vankas fest.Samtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Jättefin!Sol, Sinn och sneakers idag
![]()
Skulle där vara någon failar i teamet hoppas jag att vederbörande träder fram i så fall. Nu är alla här på KS plingade iafNja, sanning med modifikation. Flera som är i mörkerläge där alltså
![]()
Nja, sanning med modifikation. Flera som är i mörkerläge där alltså
![]()
G-shockare är ett hederligt släkte, ingen nämnd ingen glömdSkulle där vara någon failar i teamet hoppas jag att vederbörande träder fram i så fall. Nu är alla här på KS plingade iaf![]()
Älskar den lilla jäveln från botten av mitt svarta hjärta
Jag körde gröna Oak’en till kostym i lördags. Ingen enkel match men det kändes ändå tryggt i baren att den är både vattentät och stötsäker…Kul. Det har varit en enkel match hittils. I morgon blir det lite mer utmanande då klockan ska matchas med finkläder då det vankas fest.
Inget kan få mig att skratta så mycket som South Park i sin prime. Cartman och Butters är bästa duon.Älskar den lilla jäveln från botten av mitt svarta hjärta![]()
Den kan gott läggas upp igen för att väcka vissaG-shockare är ett hederligt släkte, ingen nämnd ingen glömd
...fast jag har kvar min svarta lista över räkmackaglidare om någon skulle vara intresserad?