• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inget kan få mig att skratta så mycket som South Park i sin prime. Cartman och Butters är bästa duon.
OKEJ, off topic så det skriker om det. Både min fru och jag ville egentligen ha en Butters men vi fick tre stycken Stan Marsh istället, dvs hyfsat vettiga på gott och ont 😄
Tweek är nog min favvo tror jag.

Äh, vem försöker jag lura @roosterman 🥳
laserturken-klippa-toung.gif

@Kujoni
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@Sumpen
@Klockiver
@FCwatch
@Rivarg
@Paneraif
@Agsa
@TeQu
@Ahlman
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@panoren
@mahomes
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Oddset
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob

Senast ändrad:
Den var riktigt mörk, den däringa listan... 🤔
Har dom visat sig nån gång än???
VÄÄÄÄLDIGT hög tid att krypa till korset nu alltså!!
200w (1).gif
Får tas med en grävskopa salt, men har då inte sett röken av ovan nämnda namn (noll koll på sociala medier).
Tycker väl också det är aningens märkligt om man ändå bemödat sig med att anmäla sig men men...

Får tas med en grävskopa salt, men har då inte sett röken av ovan nämnda namn (noll koll på sociala medier).
Tycker väl också det är aningens märkligt om man ändå bemödat sig med att anmäla sig men men...
Luktar lite illa om man bara är med för att hoppas på vinst i lotterierna men vill inte vara aktiv på något annat sätt…

Kanske får ha samma regler som på K&S

Dag 17.

Godmorgon alla OWGM-are!

Det känns mycket tråkigt att Isbjörnen hotas av den globala uppvärmningen. En rapport från World Conservation Union, IUCN, visar att isbjörnarna kan vara utdöda före 2050. När isen smälter i Arktis försvinner isbjörnarnas jaktområden. Konsekvensen blir att djuren svälter ihjäl.

6434AA6C-8CD2-4405-9932-AF4D28850DEE.jpeg
FCE3FD91-CD3E-4C8A-85DF-18A6999269CC.jpeg

Senast ändrad:
IMG_7001.jpeg

Godmorgon. Tnr: 170633. Solen nyss gått upp i Kungliga Hufudstaden (05:59) och jag skall strax koka ägg på det bekväma sättet till frukosten. Ha`re bra// :pompus: (Man kan inte göra en omelett utan att slå sönder ägg.// Sir Winston Leonard Spencer-Churchill)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp