Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå elaka???? Vi har ju en av dom snällaste och trevligaste trådarna här på KS, så inte skulle vi ge varandra kalsongryck????Var det @roosterman som tvingade dig att ha en digital plastbit? Nån annan av de elaka pojkarna i G-Shock-gänget som hotat dig med ett virtuellt kalsonggrepp?
Nä precis! Man up, kör på och sluta gnäll. Annars finns det en loosertråd om du vill desertera. Det är inget som helst fel på Casio, det är din inställning det är fel på. SKÄRPNING!
Vadå elaka???? Vi har ju en av dom snällaste och trevligaste trådarna här på KS, så inte skulle vi ge varandra kalsongryck????
![]()
Älskar ju ironiJag var ju ironisk. Ändrade till "eleka" så att alla ska förstå att ingen behöver vara rädd för virtuella kalsonggrepp![]()
Jag gillar dom verkligen, sen får man ju alltid upp ögonen när man väl har en. Den blåa Orbis modellen är fantastisk, lika så den antracit färgade.Fina dom där Hour VisionBorde försöka skaffa en isf för att få in min tredje AT eller Speedy eller min sjätte SMP, KS-mainstream-Omegas...
Vaddå det är väl inga problem alls?Det svåra med OWGM är ju att försöka ta en bild som inte är identisk med förra uppdateringen
![]()
...og lautas käsipyyhkeitä. Finsk 101.Ei sa peitää!
Det enda jag kan på finska…
Den är bara för vacker denna! Bra match med gummit också!![]()
Fredagsklockan sitter fint på handleden även i morgonrock! Dottern ville kolla Bamse från 1972! Drar ju fram endel härliga minnen![]()