Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg dem häromdagen, hur är de?Dagens check-in!
Idag med nytt band från UF-företaget Lagium, tillverkat av återvunnet material![]()
Sjukt svårt! Jag byter minst två gånger per dygn vanligtvis. Det värsta är ändå att jag valt en klocka som saknar länk. Jävla dumt i huvudet av mig.Dykare i stål på nato. Hur svårt kan det vara…?![]()
Tur du sa det, hade glömt köööpa lotterSen incheckning dag 17 - imorgon ny dragning.
![]()
Själv hade jag gjort vadsomhelst för att bära den där istället för mitt plasthelvete…Sjukt svårt! Jag byter minst två gånger per dygn vanligtvis. Det värsta är ändå att jag valt en klocka som saknar länk. Jävla dumt i huvudet av mig.
Själv hade jag gjort vadsomhelst för att bära den där istället för mitt plasthelvete…
@roosterman Jag har en downdag som du kanske märker. Behöver pepptalk från coachen…Själv hade jag gjort vadsomhelst för att bära den där istället för mitt plasthelvete…
Jaså så @ERIKSON URHANDEL är inblandade asså, vad säger du Rickard kanske era kameror lyckats fånga Anoo på bild?Supersen incheckning dag 17. Kollar senaste avsnittet på Bäckström och tar en pilsner.![]()
![]()
Nice tryNi kan väl bytlåna med varandra ett tag..?!![]()
Jaså så @ERIKSON URHANDEL är inblandade asså, vad säger du Rickard kanske era kameror lyckats fånga Anoo på bild?
Förvånar mig inte. Det här är ju en relativt enkel match för oss med den goda smaken och gott omdöme nog att välja ett franskt dykarur. Hur övriga deltagare står ut förstår jag däremot inte. Vive la république!Jag är fortfarande med! ERA JÄVLAR!
![]()
Fina dom där Hour VisionNu får det bli lite variation. Ett enkelt Hirsch band med röda sömmar får tjänstgöra några dagar.
![]()
jag är så hääääär nära på att skita i det hela och bara ta på mig reverson..
![]()
![]()
Var det @roosterman som tvingade dig att ha en digital plastbit? Nån annan av de "elaka" pojkarna i G-Shock-gänget som hotat dig med ett virtuellt kalsonggrepp?Själv hade jag gjort vadsomhelst för att bära den där istället för mitt plasthelvete…
Nu är det bara att fortsätta köra. Du vet dessutom vad din farsa skulle säga OM du mot förmodan skulle ens fundera på att ge upp@roosterman Jag har en downdag som du kanske märker. Behöver pepptalk från coachen…