• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Brukar dricka Guinness och se Boondock Saints på St.Paddys, men Guinnessen är slut och för sent att kolla film.
Får bli en whiskey istället och Dropkick Murphys på stereon.
20220317_215148.jpg

Sjuttonde dagen. Jag är så nöjd med Tudorn men längtar mycket efter de andra klockorna. Men för mig, failtråden är ändå väldigt långt bort.
Dagens manschettknappar, engelska och i sterling silver. Fin 3D-effekt med onyx, grå och vit pärlemor. Faktiskt även pärlemor infattad i reformen, det är inte vanligt! Hög kvalité från Orlap Ltd.
PSX_20220317_220722.jpg

”Oi you wee wanker! Wha the fock are ya wearing?” vrålar en stupfull Connor McGregor och pekar på min klocka. Jag har precis gått in på den lokala irländska puben och blir något överrumplad av vad som händer. Ursinnig kastar han små rödhåriga män åt sidan medans han gör sin väg mot mig. ”Wha the fock is that shite!?” skriker han rakt i mitt ansikte. Jag tar långsamt av mig klockan och säger ”well here’s some whiskey for your jar”. SMACK Jag bitchslappar honom med klockan rakt i ansiktet. Med en duns faller han på golvet avsvimmad och besegrad. Jag är nu världsmästare i UFC och klockan har inte ens en hairline.
Bud is love, Bud is undefeated, Bud is OWG.
936F674B-A27D-4152-8CA1-BF97E0CD633A.jpeg

715BD5AC-282F-4DEC-AAD0-50979300D95F.jpeg

Senast ändrad:
Själv hade jag gjort vadsomhelst för att bära den där istället för mitt plasthelvete…
Var det @roosterman som tvingade dig att ha en digital plastbit? Nån annan av de "elaka" pojkarna i G-Shock-gänget som hotat dig med ett virtuellt kalsonggrepp?

Nä precis! Man up, kör på och sluta gnäll. Annars finns det en loosertråd om du vill desertera. Det är inget som helst fel på Casio, det är din inställning det är fel på. SKÄRPNING!

Senast ändrad:
IMG_7024.jpeg

Godmorgon. Tnr:180614. Tidig Fredagsmorgon. Nydragen klocka, nybryggt kaffe dock är inte tidningen nyss läst ! Ha´re bra// :pompus: (Trots alla elektroniska framsteg, vet jag inget snabbare sätt att sprida en nyhet än berätta den på en hotellbar.//Charles William)

Senast ändrad:
@roosterman Jag har en downdag som du kanske märker. Behöver pepptalk från coachen…
Nu är det bara att fortsätta köra. Du vet dessutom vad din farsa skulle säga OM du mot förmodan skulle ens fundera på att ge upp 😁
Tänk nu att det är fredag och vi närmar oss målet med stormsteg. Du vet , en axelryckning bort;)
Och med det sagt .GOOOOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOOOORGOOOOOOOOOOOOOOON tråden:D
IMG_20220318_060058.jpg

Glöm inte köpa lotter 😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp