• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
B7F54FEB-E006-49D3-B8AB-6869663049F3.gif

E9938565-CE88-4C6A-963E-31BD108D38F8.gif


@Klocknovis
@Nissestr
@SalvadorDali
@Klockbaronen
@Limeee
@Brogin
@Aros
@roloj
@Pippis pappa
@Utvisaren
@watchesbyse
@BJL
@Npd
@Fixxxer
@Fralle1016
@virrooo
@AndersM
@DIR
@Eqn
@TobiasD
@jocklas
@KandreasF
@A.Edfalk
@Professor S
@Jakob Häll
@Karlsson
@NiklasArvid
@slarvsylten
@Perro
@North
@Beastie
@Seikosthlm
@Sennelier
@Ehrnholm
@Epicure.watches
@McNulty
@Kråksaltarn
@DML20
@Deskdiversthlm
@xuper
@Amorell
@Wasabi
@Rivalen (osäker om rätt nick…)
@Jesborn
@Imre
@Airman
@Chuck
@Pete11
@Bezelman
@Gummo
@Wena (osäker rätt nick)
@RicVin
@Margarinkungen
@sonnyyy
@B Wooster
@Cosmo
@brinktime
@Lupin
@jamesfranco
@Highvalley
@Totte
Vänta nu — betyder det att jag inte hade behövt fortsätta ha samma klocka hela månaden? 😯

09B3C16B-C22C-4BD0-BEEF-7EA7952C6194.jpeg
 

Virknisse

Cartier
3F95DA0F-779B-4D55-ADA4-E15B41036349.jpeg

Jag undrar om jag blivit owg-skadad. Efter en månad med en Apple Watch som hela tiden vibrerar och plingar så fort någonting händer har jag även idag känt samma sak. Sist jag kollade gör Panerai inga klockor som kan vibrera eller ge ifrån sig några ljud. Kan Doktor @Denke eller @Berns kolla upp owg mars ev försäkringar? Är jag nervskadad för evigt efter att ha utsatt mig för en smart watch i en månad? Kan man få ersättning?
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Hej på er! Denna tråd kommer att hållas öppen till midnatt imorgon söndag för eftersnack och sedan låsas. Det har varit en riktigt rolig månad med mycket skratt och kanske lite gråt?

Hoppas att ni haft en bra månad och att vi ses igen 2023! ❤️

/ @Berns och @Staafen

AddText_04-02-09.53.48.jpg
 
Senast ändrad:

Back

Vacheron
2-Faktor
Hej på er! Denna tråd kommer att hållas öppen till midnatt imorgon söndag för eftersnack och sedan låsas. Det har varit en riktigt rolig månad med mycket skratt och kanske lite gråt?

Hoppas att ni haft en bra månad och att vi ses igen 2023! ❤️

/ @Berns och @Staafen

AddText_04-02-09.53.48.jpg
Öppnas ”Bakfickan” upp igen eller startar du en ny?

Tack alla inblandade
1648898721914.png
 

lofgreno

Audemars
Detta blir sista inlägget i denna tråd. Tack för denna gång. Egentligen är ju detta vad dom flesta egentligen gör. Går runt med samma klocka hela tiden. Men kul att testa på, och dom andra klockorna blir plötsligt mycket roligare också från första april.

Så tack @roosterman för att du fick in mig på detta.

Avslutar med en bild på en av klockorna som nu känns lite roligare att ha på sig!

20220402_142703.jpg
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Sista inlägget för mig i tråden.
Nybörjare i OWGM kan jag konstatera att använda samma klocka i en månad är sjukt mycket svårare än jag trodde.

Men jag kommer vara med nästa år också.

stort tack till @Berns , @Back och alla andra som organiserat, jagat sponsorer och skämtat under månaden!

Nu skall jag under överskådlig framtid byta klocka flera gånger om dagen även på kontoret. Just because!

23FF3345-64B3-4CE7-A0E3-80DAC61E901F.jpeg
 

larra64

Rolex
Bra jobbat @StarMan @Patrik J @larra64 och @osc10 - Lite trist. Det innebär ju att vi måste betala för vår egen bärs nästa gång vi ses. Tycker ändå ni varit så pass duktiga så jag kan tänka mig att ta en för laget och bjuda på en runda nästa gång! :)

Trevlig helg och passa på att byta mycket klockor!
Detsamma, måste nu kolla om du lagt ngt till försäljning. En vit månad är en evighet….
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp