S
Staafen
Guest
Ja, kalsonger som @bag.Kläder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, kalsonger som @bag.Kläder?
Ja det vore konstigt annars , men jag vet inte du tänker….//Ja, kalsonger som @bag.
Jag håller med dig! Visst är det roligt att kunna byta klocka men det skapar en viss stress också.
Behöver öva på det där, blev mest stressad över att inte få eller kunna byta. Kanske får lämna in i bankfack eller gräva ner dem nästa år.Jag håller med dig! Visst är det roligt att kunna byta klocka men det skapar en viss stress också.
Bra betyg!Det tog två dagar, sen gled OWGM klockan på igen….
Jag kan ta hand om dem, det enda jag vill ha som tack för besväret är en enkelbiljett till något obskyrt land i SydamerikaBehöver öva på det där, blev mest stressad över att inte få eller kunna byta. Kanske får lämna in i bankfack eller gräva ner dem nästa år.
Välkommen in i Sinn-trådenFunderer på ny klokke etter OWG. Sinn U50. Sort bezel.
Jag byter i vanlig ordning endast band och ur.Ja det vore konstigt annars , men jag vet inte du tänker….//
Denna har varit en höjdpunkt i flödet. Riktigt läcker och fått mig att börja spana in vintage-omega mer och mer.Det tog två dagar, sen gled OWGM klockan på igen….
Starkt jobbat med en sån dinka även om den ändå är härlig på något vis. Att tavlan matchar en kotunga i färgen är bara en extra bonus lixom.Har varit full fart idag. Day 32 and still counting
Att bekanta sig med så trevliga modeller under OWGM är verkligen ett privilegium. Denna sticker ut på ett underbart sätt i år.Sådär, nu har den stannat. Har återmonterat Bonkliplänken och stoppat ned den bland övriga småklockor ( <40mm) i samlingen. Får se när (inte om) den hamnar på armen igen.
Vad är det för band du har på?Last Check-in.
Syns om ett år, alla OWG:are…
Det kallas för natoband.Vad är det för band du har på?
Jag har hört att nato inte är bra för oss?Det kallas för natoband.
Skämt åsido, hittade några 24mm single pass natos på någon sida som jag klickade hem, osäker vartifrån. Kan kolla.
Beror på vem du frågar. Gå inte på alla påverkanskampanjer…Jag har hört att nato inte är bra för oss?
Jag ska klippa dens tung! Alla med efternamn! Samma!Starkt jobbat med en sån dinka även om den ändå är härlig på något vis. Att tavlan matchar en kotunga i färgen är bara en extra bonus lixom.
Denna är så vacker att man blev chockad när man såg den...