Några timmar kvar i frihet sen låses dom in för att undvika bat-slap!
Avslutar med denna
Avslutar med denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa år kör jag nog med min 104:a. Saknar den redan.Nu är klockan uppvriden, datum inställt, lume laddad och sitter numera på armen. Let's go!
Kommer inte ihåg vem som kom på idén men det var bra uppslutning. Dock så tror jag att många kände sig lite matta på utmaningar efter marsPåminn mig när det är dax, då ska jag hänga på.. men att plåga sig med en enda klocka en hel månad är värre än att låta bli en kall öl på midsommar
Sååååååja Leffe! Bra val!
Då så ! Sista kortet upp och på handleden kommer det vara Svenskt vintage i årets OWG. Handjagad Valjoux 7733 CITY kronograf .//
Ingen tror dig! Du drog upp den med en rejäl plattång förståsSISTA MINUTEN BYTE!! Nu när jag skulle dra upp min tilltänkta klocka bestämde den sig för att gå sönder kanske var tur i oturen men ändå lite tråkigt… får helt enkelt köra reserven! @Berns noterar du att jag byter till Triwa Ocean Plastic?
Mycket bra val. Önskar dig lycka till
Torde vara :Vilka är med i team G-Shock då?
Ber om ursäkt för sveket, nästa årTorde vara :
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@Johan Andersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@Alex Kallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
Missade jag någon?
Bra val, en sån rackare har jag stundtals övervägt att bli owg på riktigt med!Har flytt till Irland med endast min OWGM klocka i bagaget så kommer åtminstone klara utmaningen fram till torsdag då jag är hemma igen
Man kan alltid ge upp och kanske sälja, ja till exempel en Tuna.Klumpedunsen är ställd på 31:a februari och vi är redo för en mycket lång månad…
Fler bilder på bandet
Bästa bästa.Torde vara :
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud