• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Känns lagom utmanande det här.
@ERIKSON URHANDEL ringde i dag och sa att jag har en klocka liggandes där i mitt namn, men vi enades om att 1/4 blir lagom för att komma…
1D8012FF-5F2A-4D44-8EA1-403F5BE3F919.jpeg

nu kör vi OWG hela mars, känns lite lagom utmanande som sagt men ändå kul klocka!

Tänkte väl egentligen inte vara med i år. Har för många roliga "nya" klockor i lådan. Jag har tidigare år noterat att Swatch var lättare än Cartier, men skam den som lär sig.

Kör på den som fyller behovet. Typ vattentät. Fungera med kostym, fungera att hugga ved med. etc. Och framförallt den du kan tänka dig att sälja utan att ångra dig efter den 1/4 😂
Vattentät ✅
Fungerar med kostym ✅
Fungerar att hugga ved med ✅

Det får bli denna i år:

IMG_9100.JPG

/B

Gud vad jag ångrar mig nu! :D den är ju gigantisk (53mm) och jag har bara ett band i skrikiga orange färg... Tur att det går att byta urtavla! Om jag klarar hela mars så ska jag putsa in 5kr per kilometer löpträning till maskrosbarn för att det här ska vara värt det.

image.jpg

Blev en anmälan i sista minuten. Ångrar mig redan. Klarar jag en vecka så är jag nöjd 😭 men kanske bättre att misslyckas än att inte ha försökt alls :)

Kör på min rolex datejust 36. Upplever den ibland som lite för liten när man växlar med annat i 40-42mm. Kan därför bli intressant att se hur det känns att bära den under en ”längre” period.

CBB3FB14-9DF5-419A-9205-5D7D0FAF0779.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp