Den där var ju riktigt ballMycket sen incheckning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju riktigt ballMycket sen incheckning
Först ut?Jag kan också bekräfta detta då det hände mig idag
Jädrar, kinden är fortfarande varm efter @Back och läderklappen!
Den ständiga tvåan...Först ut?
Här är jag@Back har alltså inte fått smeka någons kind idag??
Undrar vad min lilla champagnekork @roosterman hittar på? Hur gick det för dig förra året snutte?
Ja den är ganska cool, ändå lite väl knepig för min del så den har blivit liggande. Absolut den klocka jag använt minst av de jag äger så det här blev ett sätt att tvinga mig att smaka på den Kunde inte låta bli att köpa den pga den damaskerade boetten samt att en ser ut som en gammal djupmätare, är gammal dyknörd.Den där var ju riktigt ball
Sedär ja. Matchar ju klockan.Här är jag
Bygger lite fångrem till min nya GTH-grej
Det gick alldeles utmärkt förra året ju. Stjärnklockan gjorde det lätt
Vad hittar du på ikväll då sockerpärlan?
Den där håller ju lätt två månader så snygg som den är!!Still going strong.
Helgrillad enhörning??Sedär ja. Matchar ju klockan.
Jag sitter o latar mig i soffan och funderar på vad jag och fru Deadpool ska äta imorgon när det är barnfritt en stund
Du köpte väl den rosa?Kul att se att du fastnade för den blå
Där har vi vår äkta lilla läderdykare@Back har alltså inte fått smeka någons kind idag??
Undrar vad min lilla champagnekork @roosterman hittar på? Hur gick det för dig förra året snutte?
Varför inte bund?En Plopp bärs ju bäst utanpå skjorta, a la Agnelli
Style icon Gianni Agnelli and his Ploprof
Nothing profound in this post just some fun shots of Italian industrialist and head of Fiat, the late Gianni Agnelli, sporting a Ploprof on Isoprene strap during casual moments in the 1970s with his trademark over-the-cuff style. I was at first surprised to see that such an elegant...omegaforums.net
Om man är riktigt vågad/utmanande bär man den på läder, en så kallad läderdykare.
Obs! Googla ej läderdykare på jobbet, se nedan varför.
Japp, den ligger här och väntar på dig.....Du köpte väl den rosa?
Den var nämligen slut när jag beställde
Du får byta till "private mode" så få du slippa skämmas
Du menar Ctrl + Shift + NJapp, den ligger här och väntar på dig.....
Du får byta till "private mode" så få du slippa skämmas
Svart tröja - svart urtavlaDag 3
Utmaningen att matcha kläder efter klocka går inte så bra