Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?E' jag ute nu??
Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Det där hade jag inte vågat....Batman is on the hunt!Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
I all vänlighet (nåja) så har folk åkt ut för mindre. Jag säger....Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Det är okej, hade nästan varit en befrielse att få avsluta den här plågan… Kan till och med vara värt lite smisk från läderlappenI all vänlighet (nåja) så har folk åkt ut för mindre. Jag säger....
Bäst att hugga innan du hinner redigera, trevligt att råkas! @Back all yoursDet är okej, hade nästan varit en befrielse att få avsluta den här plågan… Kan till och med vara värt lite smisk från läderlappen
Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Själv kör jag normalt sett "veckobyte". Det gör att man slipper noja varje dag över klockval men jag tycker också det bygger mer relation till klockorna. Oftast gillar jag den klocka jag har på mig mest i slutet av veckan. Så det kan rekommenderas. Dessutom gör det ju denna tävling ganska enkel...Fan är det bara jag som tycker det är rätt skönt att inte vela över vilken klocka man ska ha varje dag? Är det såhär en normal människa känner sig med sin Daniel Wellington på armen?
... Fast iofs, ge mig 2 veckor till så blir det nog andra bullar...
Har hört samma haha!
Låter faktiskt som en riktigt bra ide.Själv kör jag normalt sett "veckobyte". Det gör att man slipper noja varje dag över klockval men jag tycker också det bygger mer relation till klockorna. Oftast gillar jag den klocka jag har på mig mest i slutet av veckan. Så det kan rekommenderas. Dessutom gör det ju denna tävling ganska enkel...
Du borde testa den med armband eller länken på. Den sitter riktigt fint, jag lovar.....Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Har du köpt Speedy?Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Ta steget till oss! @SalvadorDaliDet är okej, hade nästan varit en befrielse att få avsluta den här plågan… Kan till och med vara värt lite smisk från läderlappen
Tja det funkar för mig iaf! Ett bra tillfälle att prova är väl direkt efter owgm tänker jag..Låter faktiskt som en riktigt bra ide.
Lite uppstyrd klockrotation helt enkelt!
Det är okej, hade nästan varit en befrielse att få avsluta den här plågan… Kan till och med vara värt lite smisk från läderlappen
Absolut, det ska jag nog faktiskt göra.Tja det funkar för mig iaf! Ett bra tillfälle att prova är väl direkt efter owgm tänker jag..
Har du koll på @Brogin och hans vägg/armklocka???
Har du koll på @Brogin och hans vägg/armklocka???