Tack för mig, 4 dagar men det får räcka! 2022 var inte mitt år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för mig, 4 dagar men det får räcka! 2022 var inte mitt år
FörsökerVa fasen.. Man kan ju nästan tro att @Back sköter sitt vanliga jobb
SÅÅÅÅJAAAAAATack för mig, 4 dagar men det får räcka! 2022 var inte mitt år
Så då är det här okej också, eller är jag ute och balanserar på en skör tråd nu?
Har du köpt Speedy?
Jag tänkte att du kunde behöva instruktioner efter ett par veckor som OWG.PK-fredag med nytt band från allas våran favorithomie @SpaceAce . Tack för instruktionerna på baksidan buddy
Heja havet!
Man får inte ljuga för grabbarna på foratt.Haha är det okej att ljuga om att man fortfarande är med? Frågar åt en kompis!
Stackars Pata.Man får inte ljuga för grabbarna på foratt.
Sådärja! Dagens sportfråga: Hur känns den och var det värt det ?Tack för mig, 4 dagar men det får räcka! 2022 var inte mitt år
Ja men nästan så att det var det, lika bra att dra av plöstret snabbt, hade inte pallat en hel månad utan att testaSådärja! Dagens sportfråga: Hur känns den och var det värt det ?
Thanks for the check-in bro Promaster looking good
Här går det utmärkt med Airwolf
Självklart!2 timmar kvar till veckans dragning. Ni har väl köpt lotter?
Hur var det att bära samma klocka i 4 långa dagar ?Ja men nästan så att det var det, lika bra att dra av plöstret snabbt, hade inte pallat en hel månad utan att testa
Kändes dömt att misslyckas när en sådan fin klocka anländer i början på månaden. Njut av friheten att byta klocka nuTack för mig, 4 dagar men det får räcka! 2022 var inte mitt år
Fastna inte i dopingkontrollen bara!Helt korrekt! Men jag tänker att höghöjdslägret ändå kommer ge mig ett litet övertag när andra börjar vekna.
Det var jobbigt, fattar inte hur jag klarade en hel månad förra året! 4 hela dagar, eller nja det var ju inte ens det, utan snarare 3,5 Kan inte ens säga att det var bra jobbat, skitkass var jag!!!Hur var det att bära samma klocka i 4 långa dagar ?
Du hade ju en av de coolaste klockorna förra året, ploppen. Måste ha varit en enkel match!Det var jobbigt, fattar inte hur jag klarade en hel månad förra året! 4 hela dagar, eller nja det var ju inte ens det, utan snarare 3,5 Kan inte ens säga att det var bra jobbat, skitkass var jag!!!
Spännande klocka, vad är det för märke/modellCheckar in från kontoret, trevlig fredag!
Den står ju på 1Checkar in för dag 4. Inga problem det här.