Har jag skrivit fel? Hade svårt att hålla koll på alla siffror. Men filmen finns ju publicerad så det går ju att kontrollera i efterhand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har jag skrivit fel? Hade svårt att hålla koll på alla siffror. Men filmen finns ju publicerad så det går ju att kontrollera i efterhand.
Äh Batman kan ju behöva en termos så han orkar vara vaken på nätterna och leta efter OWG-failare ️ En till klocka behöver han nog ändå inte.
Tack, jag kollar filmen och rättar.
Helt sant och en bra mugg också. Varför inte lite after eight?Äh Batman kan ju behöva en termos så han orkar vara vaken på nätterna och leta efter OWG-failare ️ En till klocka behöver han nog ändå inte.
Ni har rätt såklart. Nu är det rättat på resultatlistan.Tack, jag kollar filmen och rättar.
Jag håller med dig fullt ut om vissa ryssar men tänkte att det då borde göra extra ont sen har vi ju det där med att dra alla över en kam osv.
uh.. nu fick du mig att sakna min 116200 som ligger i lådan. Samma spec. Grym klocka. Möjligtvis lite tråkig, men det är också dess charm..
Dag 4: Börjar bli lite sugen på mina Cartier’s igen. Har vi några som kör de som fortfarande är med i matchen och kan stilla mitt sug lite med en wristshot?
Putinfingret!Går fortfarande bra!
Gissa vilket finger?
Om den där hänger löst efter månadens slut får du gärna dra ett PMDag nr 4, blir fortfarande glad när jag ser enhörningen
AbsolutOm den där hänger löst efter månadens slut får du gärna dra ett PM
Har jag missat något? De lottnummer som används. Var får man reda på dem?
Borde vara vinnarfingret med tanke på lottovinsten?Går fortfarande bra!
Gissa vilket finger?
Det där kan inte stämma. Jag vann inte ett skit!! Jag går och byter klocka. Det här är ju värdelöst!!!! ;-)
@Back är du redo med ?Det där kan inte stämma. Jag vann inte ett skit!! Jag går och byter klocka. Det här är ju värdelöst!!!! ;-)
Kom då ditt flygfä!! :-D@Back är du redo med ?
Såg nu! Fan va kul med en vinst men det är en vinterklassiker i vår familj. Ungarna och jag åker runt och ger fulfingret men alla tror att vi vinkarBorde vara vinnarfingret med tanke på lottovinsten?
haha underbart! Det kan dom gott ha frassarna...kör snabbareSåg nu! Fan va kul med en vinst men det är en vinterklassiker i vår familj. Ungarna och jag åker runt och ger fulfingret men alla tror att vi vinkar