Vet inte hur det där ska tolkas. Ledningen får ge instruktioner till Batman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte hur det där ska tolkas. Ledningen får ge instruktioner till Batman
Tolkas?Vet inte hur det där ska tolkas. Ledningen får ge instruktioner till Batman
Först visste jag inte vad du menade. Sen gick jag till websidan och ja jävlar vilken vinst!Grattis @Back hotade du med en örfil?!
Fan heller!!!!Först visste jag inte vad du menade. Sen gick jag till websidan och ja jävlar vilken vinst!
Allt har gått rätt till…det vara bara en middag
E' jag ute nu??
Vad blev det för klocka?Det där kan inte stämma. Jag vann inte ett skit!! Jag går och byter klocka. Det här är ju värdelöst!!!! ;-)
Helt ärligt, hade den speedyn landat hos mig hade jag failat på 4sec!Kändes dömt att misslyckas när en sådan fin klocka anländer i början på månaden. Njut av friheten att byta klocka nu
Jag ska scouta runt om lite fina örfilningar vi kan använda till eventuella failand ur Team G-ShockJag håller med dig fullt ut om vissa ryssar men tänkte att det då borde göra extra ont sen har vi ju det där med att dra alla över en kam osv.
Du och @RicVin kan höra av er så ska jag ge er några tips inför nästa veckas dragningStort grattis alla vinnare!!
Hmm, vad kan vi hitta för roligt i ”godislådan” dåMorning! Blev inget bandbyte igår, eventuellt till helgen. Får se, går bra, andra andningen!!
Och extra bra feeling idag. För att citera Markoolio: -”Nu är det fredag en bra dag, slutet på vardag”
Vad sägs om lite alternativt klockbärande (om du minns, det gör jag)? Eller ska vi dra på den en vecka eller två kanske....Hmm, vad kan vi hitta för roligt i ”godislådan” då
Snälla låt mig köpa den där styggelsen när du åkt ut eller klarat mars, alltid stör det någon..Vaknade tidigt i morse, kallsvettig och yr. Full av panikångest rafsade jag runt på nattduksbordet tills jag hittade den. ”Ahh där är du” utbröt jag lätt orgasmiskt för mig själv. En känsla av frihet och statsskuld infann sig i mitt hjärta och vaggade mig stilla till ro. ”Bud is love, Bud is life” muttrade jag tyst för mig själv. Min fru hade vaknat av allt oväsen och väste ”What the fuck are you talking about”? Jag tittade henne djupt i ögonen och viskade ”Bud is OWG…”
Tror vi kör ett lite olivgrönt canvas nu ett tag. Känns som en helt ny klockaHmm, vad kan vi hitta för roligt i ”godislådan” då
Haha hade tänkt spränga eländet men att sälja den för en gåva till Maskrosbarn kanske är ett bättre alternativSnälla låt mig köpa den där styggelsen när du åkt ut eller klarat mars, alltid stör det någon..