• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

D9. Kaffe ersatt med energidryck för att väcka den gamla kroppen till liv idag.

D8E1C000-A7DC-4648-8398-0258D57CAA20.jpeg

Dag 9. Det enda som håller mig igång nu är utlottningen imorgon! Jag är rätt grinig och passar på att påpeka att vid en riktig incheckning så sitter klockan på armen. Inga jäkla studiobilder, porlande bäckar, soluppgångar och annat trams, tack!
351DCD48-DA36-468C-84AB-825EF2A94B8D.jpeg

Senast ändrad:
Ännu inga missöden. Jag får ju säga att det går som tåget så här långt! Som Nordman sjunger – släpp alla sorger, låt det vackra vara det som gör dig svag.

Och vad kan vara vackrare en krispig iskall morgon den 9:e mars än en gulgrön och lila swatch? Nästan ingenting, föreställer jag mig.

IMG20230309073829.jpg

Har uteslutande använt den här klockan med länk tidigare, men en fördel med OWG är att faktiskt få ro att testa den på lite annat och ge den tid. Har ett lite kluvet förhållande till den dock. Det var min första automat och den införskaffsdes i syfte att fungera som den ultimata enda klockan. Det tog väl kanske två veckor så satt det en annan på armen, och den har fått ganska sparsam användning sedan dess.
6DBE44B6-D2EC-4AB2-9DE6-6908C97FA18E.jpeg

Tillbaka
Topp