Ny dag, samma klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antikmässan var bra. Vinet oväntat bra. Men vintagemöglet där alldeles för bra. Jag har inga ursäkter - jag har syndat och trånar efter Läderlappens bestraffning så att jag kan eventuellt känna någon form av återgivelse. Tills dess stirrar jag ner på min personliga galax på min handled och bakismyser. Förlåt och tack för allt gott häng!
#OWGMFAIL
@StaafenAntikmässan var bra. Vinet oväntat bra. Men vintagemöglet där alldeles för bra. Jag har inga ursäkter - jag har syndat och trånar efter Läderlappens bestraffning så att jag kan eventuellt känna någon form av återgivelse. Tills dess stirrar jag ner på min personliga galax på min handled och bakismyser. Förlåt och tack för allt gott häng!
#OWGMFAIL
Antikmässan var bra. Vinet oväntat bra. Men vintagemöglet där alldeles för bra. Jag har inga ursäkter - jag har syndat och trånar efter Läderlappens bestraffning så att jag kan eventuellt känna någon form av återgivelse. Tills dess stirrar jag ner på min personliga galax på min handled och bakismyser. Förlåt och tack för allt gott häng!
#OWGMFAIL
Hört rykten om SeikoDet går rykten på stan att @Denke varit ute och syndat. Stämmer det?
Det går rykten på stan att @Denke varit ute och syndat. Stämmer det?
Vi kanske får köra med spårljus istället så vi får in @Denke i rätt riktning igen?Till @Denkes försvars bör väl nämnas att han kört med klockatrapper. Enligt egen uppgift i alla fall. En knäpp på näsan kanske? Ingen lavett.
Berätta mer, är tanken att gå upp eller ner i vikt?
Vi kanske får köra med spårljus istället så vi får in @Denke i rätt riktning igen?
Hög igenkänningsfaktor på den, även utan att vara gift. Man har spenderat alldeles för många timmar väntandes i bilenMen gud förbannat! Ibland funderar jag på om att livet som gift med en kvinna går ut på att vänta?! Vi var ffs färdigklädda nästan samtidigt, då gick jag ut och fyllde på spolarvätska. Snart får jag anmäla henne som försvunnen
Tar en skärmdump på denna också och lägger till bildspelet i sommarMen gud förbannat! Ibland funderar jag på om att livet som gift med en kvinna går ut på att vänta?! Vi var ffs färdigklädda nästan samtidigt, då gick jag ut och fyllde på spolarvätska. Snart får jag anmäla henne som försvunnen