Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow körde du den där som bröllopsklocka? FräntDag 10.
Och 5 månader som gift man.
Bröllops klocka/band kombo dagen till ära.
Japp.Wow körde du den där som bröllopsklocka? Fränt
Och hon måste vara en keeper, själv hade jag aaaaaldrig fått ha en Ploprof på ett framtida bröllop
Låter riktigt drömmigtJapp.
Självklart Ploprof.
Vi gifte oss på en kulle i Italien
Hon är en keeper. Och hon har bra smak.
Hon tycker min Ploprof är den coolaste klockan jag har i lådan
Dag 10.
Drömmer om omeganFår. Inte. Testa. De. Nya. Banden.
Watchwear levererar snabbt, och det känns som bra grejer. Utan att ha provar skarpt, förstås.
Lotter beställda till eftermiddagens dragning.
Ägnar du hela mars åt att luffa i Östergötland? Vågar man hoppas på en avslutande bild från Klockrike den 31/3?Dag 10 och min serie "Pärlor i Östergötland" fortsätter med ett vintrigt besök vid Rökstenen. Bandet fick jag från årets KS Secret Santa. Tack!
Det måste man fira med en ny klocka, varje nytt 1000 tal betyder ny klockaBörjar dg 10 med inlägg #1000.
Grymt kool den där! Bra val för bröllopDag 10.
Hon hade bara ett coolt armband av stålmesh som en god designervän tillverkat för just detta tillfälle.Grymt kool den där! Bra val för bröllop
Får man fråga vad frun hade på armen?
Hälsa öjn!Going strong
Dag 10! Hoppas alla har en fin fredag.
Lunchträning och naturligtvis inte bara för fototillfället som vikten är uppställd på max
Men viktigare är att det nu är införskaffat med lotter till kvällens dragning!