Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BroncoTrodde du körde en Bronco
Du kanske ska passa på att spontanköpa en ny på stan idag då så du slipper gå naken?Upptäckte halvvägs till jobbet att jag glömt både armbandsur och vigselring idag.
Det är inte ofta jag glömmer klockan, än mindre ringen. Men så var det en stressig morgon
Får se på det från den ljusa sidan, det är fredag!
Det bästa av två världar i en och samma bild.Ha en bra fredag!
Nej halv 8
Den sista där är ju inte alls fel!Då har man överlevt en Oris-AW med @Fliegerchronograph🚁 vakande över axeln. Tack @ERIKSON URHANDEL för en trevlig tillställning. Här är några av favoriterna från kvällen.
Dä va ena roli klocka. Ä herrn en sån däringa cowmiker? Seriöst svår klocka för OWG! Lycka till!Kan det vara knutet till vilken klocka man valt?
Summeringen av förra veckans ”uppvärmning” som OWG
Vilken klocka kör du runt handleden då? Aqualand? Wrist shot?Fickis är ute på vift i sumpan
För dig!Vilken klocka kör du runt handleden då? Aqualand? Wrist shot?
Bara barnet allihopaNi är ju veteraner båda två, själv anslöt jag juni 2017.