Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man tycka att din GS är mycket snyggare än Aquanauten, eller blir det virtuell plingplongtaxi till plåsterhuset då?Risken är väl att det ser ut som att man försöker sig på en riktigt dålig kopia av aquanauten
Vet inte riktigt - har du några förslag i 19mm? Verkar lite ovanligt efter snabb googling.
CANDY CRUUUSH & Nutella... ?Ähh va fasen.. Finns det Nutellatårta så gör det... Tills den blivit uppäten vill säga
Firade ju ett par av kidsen och @Roosterwife igår. (Fast hon fyller egentligen nästa helg)CANDY CRUUUSH & Nutella... ?
Gottegrisar där!!
Fy fasiken! Inte illaEtt av veckans fina priser i lotteriet
GA-B2100C-9. Med ToughSolar och Bluetooth
Stjärnurmakarna Kalmar har skänkt
Var det någon mer än @Klockentusiasten som ska ha deng?
13: dagen kastar jag in den berömda handduken och slänger på mig min kära gamla SKX med nytt mysigt rött natoband
Känner mig fri som en liten fågel, men tackar så hjärtligt för detta året. Första men definitivt inte sista gången jag är med!