Vinflaskan
Basic
Är det idag vinstlotterna till fredag säljs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wtf, de där är ju helt felKolla @rstattin, en paprika som inte är i badet
Den där ser ju nästan ut som denna
Ni har redan tagit skada av OWG märker jag.
Eller denna?
Gummi? Hvorfor ikke. Hvilket gummi tenkte du på?Dag 13:
Testade några olika bandbyten, men kom på bättre tankar och behöll den (numera) hyfsat rena länken till slut.
Vore det helt sjukt att köra ett gummi till den här?
G-shock på läder är ungefär som dykare på läder osv...Ni har redan tagit skada av OWG märker jag.
Ser ju inte datumet där, är bilden tagen för 1 minut och 31 sekunder sedan?
Eller denna?
Risken är väl att det ser ut som att man försöker sig på en riktigt dålig kopia av aquanautenGummi? Hvorfor ikke. Hvilket gummi tenkte du på?
Jag kan gräva fram bevis om det går till domstol.Ser ju inte datumet där, är bilden tagen för 1 minut och 31 sekunder sedan?
Finns ett riktigt snyggt tyg från GS som jag har på min Oris just nuRisken är väl att det ser ut som att man försöker sig på en riktigt dålig kopia av aquanauten
Vet inte riktigt - har du några förslag i 19mm? Verkar lite ovanligt efter snabb googling.
Haha ja snårigt att ställa upp i en så smal klass som fickurskategorin.5000e inlägget får bli en kyss åt det filosofiska rummet. Att köra owgm med fickur = hålla i ett annat fickur = otrohet. Jag har faktiskt gått hela owgm utan att nudda en annan klocka men det har ju nu passerat.
Hade en owgm:are med vanligt armbandsur hållit i ett fickur så hade de inte åkt ut, nu är det mer av en gråzon (eller cremefärgzon).
Fickuret bär jag i fickan, nyservade klockan i en påse och sen i handen. Således är det inte ett fockur? Eller är gränsen nådd?
Några rekvisit kan tänkas vara uppfyllda, kanske @Berns har info i regelverket?
Hur överlevde @Denke förra året? (Ja, fickuret "försvann" och denke säger sig själv ha överlevt även om vi andra har våra misstankar om hur det gått).
Kontempleringar kontempleringar...
Strategist val? Ingen vet...Haha ja snårigt att ställa upp i en så smal klass som fickurskategorin.