Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket varv är du på?Dags ännu en gång att se den bästa serien någonsin.
Schyssta artiklar i korgen därNär man med en gång inser att shopping var en kass idé….
Hör och häpna. Endast nr 5.Vilket varv är du på?
#itshappeningagain
Vad är det för serie?Hör och häpna. Endast nr 5.
Vad är det för serie?
”New shoes… new shoes…”
Vansinnigt dålig aktivitet i tråden från min sida i år. Skyller på jobbet samt nyfödd bebis idag jobbar jag kväll så klämmer in ett besök hos reumatologen innan. Tre timmar till halvtid! Snart börjar nedförsbacken
Kunde inte ha ordat det bättre själv, lattjolajbanlådan känns väldigt avlägsenVet knappt vilken dag i ordningen vi har längre. OWG känslan är stark...har inte kikat i klocklådan på hela månaden!
Förstår inte vad du menar!
Någon mer som tycker att klockan känns lite kvävande? Tycker att det ser ut som att den vill strypa blodflödet på armen!
Kanske aningens OT, men har noterat att det finns flera varianter av den där nya Rangemannen.
Japanen har dubbelfärgade svart/gula bandet med kolfiberinlägg, Europa helsvart resinband. Annars ska det vara sammaKanske aningens OT, men har noterat att det finns flera varianter av den där nya Rangemannen.
Gul insida på bandet bl.a (asiatisk version?) Är det nåt mer som skiljer dessa åt tro?
jaja, erkänner att jag är hyfsat sugen
Ja, den ser riktigt schysst ut, tack Oraklet!Japanen har dubbelfärgade svart/gula bandet med kolfiberinlägg, Europa helsvart resinband. Annars ska det vara samma
Den är riktigt snygg IRL.
Ja det gäller att hålla sig lite på avstånd från utmaningarnaKunde inte ha ordat det bättre själv, lattjolajbanlådan känns väldigt avlägsen