• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Dag 17. Tips till alla som har svårt att hålla sig kvar i tävlingen: åk på semester och ta endast med OWG-klockan 👍🏽
Grattis alla som vann idag btw.
E351CFFE-2F75-4BF0-B2C9-8DABB0D3260F.jpeg
Ligger något i det, gör man sin 4:e OWG är man garvad och ger inte upp så lätt, dock sticker frun å jag söder ut i morgon bitti iallafall … // 🧐

Senast ändrad:
OWG check out day 17!

Ledsen gubz men en bytesaffär Pelleblue Doxa sub mot min älskade Oris Diver 65 gjorde mig tyvärr för kåt på klockbyte 🙏 kämpa på alla där ute

42mm Oris Diver 65 mot denna Doxa Sub 600T professional, jag har sneglat länge på Doxa, blev jag besviken? 15min in nej! Sitter som handen i handsken, känns generellt väldigt rejäl, sen att jag har ett passande grått orange läder gör ju inte saken sämre 🤣 Ja jag vet läder på dykare..... Älskart! Synd bara att läder inte tål dusch/bad.... (Absolut inte dyk menat)

Varför jag bytte min Oris Diver 65 vet jag egentligen inte för jag älskade den klockan men efter att jag bytte till mig en TAG Heuer Carrera Formula 1 Calibre 6 så saknade jag känslan av att kunna naja på vad jag ville.... Oris hade sina tråkiga 21mm lug with o de har man ju som junior i gänget inget som passar till.... Ja jag vet det går byta band men jag lever för bytandet, älskar detta och tyvärr så har jag satt ett lågt stopp på en Speedmaster! Det är drömmen och även min Doxa och älskade tag åker iväg om jag får tag på en Speedmaster där någon vill ha mer bruksklockor men ändå bra kvalitet för pengen 🙏

Lesson learn don't do business when it's OWG 🤣

Bilagor

• IMG_20230317_164602.jpg
    IMG_20230317_164602.jpg
    360.9 KB · Visningar: 5
  • IMG_20230317_163948.jpg
    IMG_20230317_163948.jpg
    667.9 KB · Visningar: 5
OWG check out day 17!

Ledsen gubz men en bytesaffär Pelleblue Doxa sub mot min älskade Oris Diver 65 gjorde mig tyvärr för kåt på klockbyte 🙏 kämpa på alla där ute

42mm Oris Diver 65 mot denna Doxa Sub 600T professional, jag har sneglat länge på Doxa, blev jag besviken? 15min in nej! Sitter som handen i handsken, känns generellt väldigt rejäl, sen att jag har ett passande grått orange läder gör ju inte saken sämre 🤣 Ja jag vet läder på dykare..... Älskart! Synd bara att läder inte tål dusch/bad.... (Absolut inte dyk menat)

Varför jag bytte min Oris Diver 65 vet jag egentligen inte för jag älskade den klockan men efter att jag bytte till mig en TAG Heuer Carrera Formula 1 Calibre 6 så saknade jag känslan av att kunna naja på vad jag ville.... Oris hade sina tråkiga 21mm lug with o de har man ju som junior i gänget inget som passar till.... Ja jag vet det går byta band men jag lever för bytandet, älskar detta och tyvärr så har jag satt ett lågt stopp på en Speedmaster! Det är drömmen och även min Doxa och älskade tag åker iväg om jag får tag på en Speedmaster där någon vill ha mer bruksklockor men ändå bra kvalitet för pengen 🙏

@Staafen
20210515_102836.jpg

Kommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?

Och vad är det för present tänker ni då. Jo, det ska jag tala om... En ny, större klocklåda med mitt namn på (taskigt blurrat av mig)!😃😃

Fyller jag år tänker ni kanske? Nä! Jag har långt kvar till födelsedagen. Hon bara tänkte att jag ville ha en ny låda😍

Om det inte var för att jag redan var gift med henne så hade jag gift mig direkt❤️

20230317_172152.jpg

OWG check out day 17!

❤️

AddText_03-17-05.37.17.jpg

Tgif😇

Kidsen hemma är på specialhumör! Snart en 3åring och en 4,5 åring! Så jag behöver ett renoveringsprojekt! Fick bli toa och hall😅 blir att måla deras tak i helgen! Klockan håller tiden bra och har hängt med mig i hela 17 dagar nu!

Testade lite g krafter på den i onsdags! Den fick hänga med på gymnastiken! Kolla christofferswatches på ig om ni är sugna på att se lite roliga volter med klockan på armen😆
20230317_141905-01.jpeg

Tillbaka
Topp